Pražská kreativní agentura Bistro Agency mění značku na Isobar

Po necelých třech letech od akvizice se tak dovrší transformace Bistra na globální značku ze sítě Dentsu Aegis Network

  1. října 2018 / Praha

Agentura Bistro Agency mění necelé tři roky po úspěšném začlenění do mezinárodní sítě Dentsu Aegis Network své jméno. Na konci října se přejmenuje na globální značku Isobar. Dosud kreativní agentura Bistro využívala přídomek linked by Isobar, nyní se do struktury Isobaru zařadí úplně a stane se plnohodnotným členem sítě 85 agenturních poboček s více než 6 500 zaměstnanci po celém světě.

I když byl rebranding součástí dohody při akvizici do sítě Dentsu Aegis Network na jaře roku 2016, k samotné změně se vedení rozhodlo až v momentě, kdy byla agentura interně připravená na intenzivnější spolupráci s kreativními týmy Isobaru při tvorbě mezinárodních kampaní. Bistro získalo za svou práci v letošním roce řadu lokálních i mezinárodních ocenění a od globální značky si slibuje zapojení svého týmu do velkých kampaní pro mezinárodní klienty Isobaru.

„Jsme hrdí na to, co Bistro a náš tým za těch 11 let dosáhli. Ceny, které jsme posbírali za naši práci, ukazují, že máme kvalitu se nejen stát jedním z členů sítě Isobar, ale být tím, kdo bude pomáhat určovat směr značky v nadcházejících letech,“ uvedl na adresu rebrandingu zakladatel a současný kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl.

Práce Bistra totiž také pravidelně rezonuje v rámci interních Global Creative Excellence Summitech, pořádaných sítí Isobar. Kreativní strategie Bistra Don’t do Ads, Do Experiences otevírá široké pole pro experimentování s mediálním mixem, technologiemi, nebo s tvorbou médií a produktů zcela vlastních. Tento přístup je v podstatě totožný se strategií Ideas Without Limits sítě Isobar.

Podle výkonného ředitele Tomáše Kleňhy je tak strategie obou značek velmi podobná. „Jak Isobar, tak Bistro chce vytvářet průlomové kampaně a ukazovat směr nejnovějším digitálním technologiím. Změna jména u nás neznamená změnu toho, kdo jsme. Se značkou Isobar se nám ale otvírají nové možnosti pro celý tým,“ zdůraznil.

Úspěchů Bistra si globální vedení Isobaru pečlivě všímalo. Kampaň Češi, děkujem! dokonce společně s Bistrem pod značkou Isobar Czech Republic přihlásili do Cannes Lions. „Bistro i my se zaměřujeme na zákaznickou zkušenost a digitální transformaci řízenou kreativitou. Jsme si dobře vědomi kvality, kterou s týmem Bistra získáváme a těšíme se na intenzivnější spolupráci,“ řekl s úsměvem globální obchodní ředitel Isobaru Mike Mulligan.

Značka Isobar dosud na českém trhu figurovala pouze jako interní tým pro placenou reklamu na sociálních médiích ve spolupráci se specializovanou agenturou Bistro Social. Tento osmičlenný tým bude pokračovat pod globální značkou iProspect a vedením Ondřeje Pavelka.

O agentuře Bistro:

Bistro je česká kreativní agentura, která se specializuje na tvorbu komunikačních strategií. Jádrem digitální agentura se postupem času rozkročila i na pole full-service agentury nabízející 360° řešení, mobilní marketing, strategie pro sociální sítě a foto/video produkci. Síla Bistra je ale i v řešeních přesahujících klasické reklamní formáty. Nebojí se experimentovat s médii nebo vytvářet média vlastní. Díky svému přístupu vytváří originální platformy, které sbírají ohlasy u cílových skupin i v kreativních soutěžích. Po necelých třech letech od akvizice sítí Dentsu Aegis Network se Bistro v říjnu roku 2018 rebrandovalo na značku Isobar.

O agentuře Isobar:

Isobar je globální digitální agentura ze sítě Dentsu Aegis Network s více než 6 500 zaměstnanci napříč 85 pobočkami po celém světě. Misí Isobaru je měnit životy značek a lidí kreativním použitím digitálních technologií. Díky zkušenostem z konzultační praxe pomáhá Isobar značkám s digitální transformací a řeší komplexní problémy za pomoci marketingových strategií, technologických ekosystémů a digitálních služeb. Celosvětové získal Isobar za svou práci v roce 2017 více než 300 oborových cen včetně Grand Prix z Cannes Lions v kategorii Digital Craft. V roce 2018 uznávaný magazín Fast Company zvolil Isobar mezi 10 nejinovativnějších firem na poli rozšířené a virtuální reality na světě. Mezi klíčové klienty agentury patří Coca-Cola, adidas nebo Philips.