Ingrid Lorková novou marketingovou specialistkou v Internet BillBoard

Společnost Internet BillBoard přivítala novou marketingovou specialistku Ingrid Lorkovou. Do firmy se vrací po několikaleté mateřské dovolené. Jejím úkolem bude zviditelnit firmu navenek a pracovat bude také na zlepšení komunikace mezi jednotlivými odděleními.

2017-08-09 15_59_30-Internet Billboard _ Správa kampaní pro vydavatele a inzerenty

Ingrid Lorková do společnosti Internet BillBoard poprvé nastoupila v roce 2006. Ve firmě působila tři roky na pozici, na kterou se nyní vrací. Věnovala se zejména zvyšování povědomí o firmě a jejích produktech mezi relevantními cílovými skupinami. Posledních devět let strávila na mateřské dovolené.

“Jsme rádi, že se Ingrid vrátila na pozici, kterou zná už z dřívější doby. Jsme přesvědčeni o tom, že nám pomůže efektivněji komunikovat nejen produktové novinky směrem k zákazníkům, ale že také zlepší komunikaci uvnitř firmy,” říká Tomáš Horák, obchodní ředitel Internet BillBoard.

“Nové pozice v Internet BillBoardu si ohromně vážím. Můžu zužitkovat to, co už umím a zároveň se těším, že budu sbírat nové zkušenosti v různých oblastech marketingu,” dodává Ingrid Lorková.

O společnosti Internet BillBoard, a.s.

Historii Internet BillBoard a.s. můžete sledovat od roku 1996, kdy stála u zrodu významných aktivit týkajících se internetové inzerce, nejprve v podobě projektu Billboard.cz, později v BB Media Projektu. Následovaly projekt BB Kontext a BB Text a rozšíření aktivit do dalších evropských zemí. Od roku 2012 je Internet BillBoard nejrychleji rostoucí společností věnující se RTB (Real Time Bidding) s pobočkami v Turecku a Polsku.

Technologie Internet BillBoardu umožní vydavatelům plně spravovat nejen reklamní plochy, ale i konkrétní kampaně. Ad Server se postará o správu kampaní objednaných klienty i koupených přes automatické inzertní tržiště, SSP zajistí efektivní využití prostoru, který umí inzerentům nabídnout programatickou cestou. iBILLBOARD RTB inzerentům zpřístupňuje reklamní plochy největších vydavatelů z celé Evropy a z jednoho místa umožňuje reklamu nakupovat, spravovat, optimalizovat i dostávat potřebné reporty. Poptávky zpracovává v reálném čase podle požadavku na umístění i cílení a postará se tak o nákup za nejvýhodnější cenu s ohledem na rozpočet i cíle.

Celkově Internet BillBoard, a.s. spravuje reklamní prostor převyšující 20 miliard impresí měsíčně a technologické řešení je používáno ve střední a východní Evropě (Slovensko, Polsko, Turecko, Maďarsko, Rumunsko, Lotyšsko, Estonsko či Litva). Společnost je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu internetového reklamního prostoru a reklamních kampaní. Produkty jsou určeny pro majitele malých i velkých webových stránek, agentury i mediální domy.