Lukáš Pekárek manažerem klientských eventů Promoteri.eu

Praha 24. října 2018 – Role manažera eventů v agentuře Promoteri.eu se v říjnu ujal Lukáš Pekárek (33 let). Na nově vzniklém postu je zodpovědný za komplexní řízení akcí pro agenturní klienty, vedení eventového týmu a jeho agendy.

Lukáš Pekárek se se svým týmem věnuje přípravě a realizaci vzdělávacích, zábavných, společenských, zaměstnaneckých i klientských akcí na klíč. Kromě toho má ze své pozice na starosti klientský servis a řešení kreativních konceptů.

Lukáš Pekárek před svým nástupem do agentury Promoteri.eu působil mimo jiné ve společnosti Alza.cz a naposledy v Mall.cz, kde zastával roli fashion designera. V těchto firmách nasbíral zkušenosti s koordinací a řízením lidských zdrojů, které jsou tolik potřebné pro výkon funkce ředitele eventů. Lukáš Pekárek je absolventem obchodní školy. Mezi jeho významné koníčky patří fotbal, jeho rozhodčí řízení, a to včetně těch mezinárodních. Lukáš je svobodný a bezdětný.

„Na tuzemském trhu mezi firmami dodávající lidské zdroje pro zajištění různých akcí patříme na špici. Logickým krokem tak bylo rozšířit náš záběr podnikatelských aktivit o další segment. Tím se staly akce na klíč, ve kterých však nejsme nováčky. Dlouhá léta je pro vybrané klienty vytváříme, ale nikdy jsme tuto službu neavizovali, aktivně nenabízeli a neměli jsme pro ně ani realizační tým. Nyní jsme to změnili. Pokud totiž dodáváme lidi na různé akce, klienti nechtějí řešit zajištění s několika dodavateli, ale ideálně chtějí mít vše pod jednou střechou,“ komentuje příchod nového kolegy Vít Krčmář, jednatel agentury Promoteri.eu.

O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 920 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje přes 14 200 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.

Reklamy