Česká e-commerce má svůj veletrh! Největší akce pro e-shopy, Reshoper, nabídne přes 100 stánků a odborné konzultace zdarma

Česká republika patří mezi e-commerce velmoci, s takřka 42 000 eshopy patříme mezi evropskou špičku a v zahraničí se českým online firmám daří díky vysoké kvalitě služeb a technologických řešení. Do letošního roku však neměla česká e-commerce scéna svůj vlastní veletrh. Změnit se to rozhodla Eva Knirschová, která v lednu uspořádala historicky první veletrh pro e-commerce. Jeho druhý ročník s názvem Reshoper má ambici být největší českou e-commerce akcí v historii.

V e-shopech patříme mezi evropskou špičku, jak v počtu, tak kvalitě. Pro úspěch online podnikání je přitom klíčové vybrat si ty správné partnery a dodavatele – Reshoper dává možnost je potkat všechny během jednoho dne na jednom místě,” říká Eva Knirschová, ředitelka Reshoperu. Ta má přitom vlastní e-shopovou zkušenost, podniká od svých 15 let a do letošního roku 10 let provozovala vlastní specializovaný e-shop, který zároveň úspěšně prodala. Nápad uspořádat veletrh přišel ve spolupráci s Jindrou Fáborským, zakladatelem Marketing Festivalu, Knirschová to komentuje: “V Česku dlouho chyběl veletrh, který by propojil online prodejce s kvalitními dodavateli služeb a technologií. S Jindrou jsme se to rozhodli změnit.

Velikost veletrhu nabízí unikátní příležitost pro e-commerce profesionály i začínající e-shopaře – přes 100 stánků umožní najít dodavatele veškerých potřebných služeb, a to od logistiky přes marketing, grafické služby či například platební brány až po samotnou technologickou platformu.

Další unikátní příležitosti zlepšovat své podnikání v e-commerce světě nabídnou odborné konzultace předních českých specialistů, které budou návštěvníkům k dispozici zdarma. Mezi ty nejznámější experty, kteří budou pomáhat návštěvníkům s jejich byznysem, patří například UX designér Honza Kvasnička s tématem zvyšování výkonu e-shopů, nebo e-commerce konzultant Jirka Chomát, který se podělí o know-how v oblasti marketingu a podnikání na internetu obecně.

Součástí veletrhu je zároveň placená konference. Na ní se budou probírat témata pro zkušenější e-shopaře, kteří chtějí nad rozvojem svého internetového obchodu přemýšlet dlouhodobě a strategicky. Například CEO Dataweps, Jan Mayer, prozradí, jak strategicky přistoupit k pricingu (a vyhnout se tak zániku), přičemž svoji přednášku obohatí i o unikátní studii cenotvorby českých e-shopů. O tom, jak nastavit byznys strategii pro konkurenceschopný e-commerce projekt, pak promluví Dalibor Cicman, který založil a řídí e-shop GymBeam, aktuálně působící na 7 trzích, s růstem v trojciferných číslech a letošními odhadovanými tržbami na úrovni miliardy korun.

Protože celodenní akce bývají náročné, závěr dne bude odlehčený. Večer totiž vystoupí známí stand-up komici se Stand-up Factory Night. Pětice známých jmen – Luděk Staněk, Jiří Charvát, Martin Jirman, Jiří Jakima a Lucie Macháčková – má zároveň velmi barvité zkušenosti se světy marketingu a podnikání.

Reshoper proběhne 29. ledna 2019 v pavilonu PVA EXPO PRAHA, vstup na veletržní část je zdarma, vstup na konferenční část 2.990 KČ bez DPH. O významu celé akce svědčí i dvojice hlavních partnerů – Seznam.cz a Shoptet.