Když ženy podporují knihy: Veronika Mahdalová ve vedení knižní platformy Pointa, Eva Šikl Burešová řídí marketing

Praha, 25. října 2018 – Nový knižní projekt Pointa vznikl pod hlavičkou company builderu CreativeDock a studia U+ a odstartoval v polovině září na webové stránce pointa.cz. Vedoucí projektu Veronika Mahdalová vystudovala Vysokou školu báňskou v Ostravě a má, mimo jiné, státnici z hornictví. Naštěstí se mu rozhodla nevěnovat. V pražské „startupové líhni“ zakotvila po stáži na Filipínách, čerpání vzdělávacích i strukturálních fondů EU a práci v automotive. Jako projekťačka v CreativeDocku vedla realizaci startupu Elektra Cars a služby CUBIQ, která připravuje jednoduché pojištění osobních věcí.

Teď se s online nakladatelstvím Pointa přesouvá do oblasti literatury. Vlastně se do ní vrací, působí také jako literární recenzentka deníku Sarden a v minulosti portálu Generace 21. Kromě toho je zapálenou fanynkou fantasy a sci-fi literatury, ale i postmodernisty Chucka Palahniuka.

Novou posilou týmu Pointy se v září stala Eva Šikl Burešová, která se stará o marketing projektu. „Mezi knihy“ přichází po bezmála patnácti letech v marketingu technologických společností včetně O2 Česká republika a IBM, kde působila na lokální i nadnárodní úrovni. Magisterský titul získala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně v oboru marketingových studií.

To, že se z oboru IT/TELCO posunula směrem ke knihám, považuje za osudovou přesmyčku. Už během gymnázia totiž psala do šuplíku a po škole chodila na přednášky z bohemistiky. Knihy ji fascinují dodnes, v poslední době ji nejvíce zasáhl román Raději zešílet v divočině od Aleše Palána. Ráda čte nové autory, ale nejčastěji se vrací k českým klasikům: Škvoreckému, Kunderovi, Tučkové nebo Kolářovi. A kdyby mohla, strávila by den v kůži Dannyho Smiřického, naladila saxofon a ocitla se v jazzovém nebi uprostřed Prima sezóny.

Více o knižním vydavatelství Pointa

Pointa přináší alternativu k tradičnímu publikování knih. Spojuje autory, redaktorky, korektory, grafičky, sazeče, ilustrátorky i markeťáky se čtenáři a čtenářkami.

Z registrovaných kolegů si autor sestaví tým, knihu představí čtenářům a začne na ni sbírat peníze v předprodeji. Když se to povede, pustí se knižní parta do společného díla.

V předprodeji je aktuálně dvojice knih: básnická sbírka Inkoustové epolety debutujícího Robina Hendrycha a Penis nemá uši, povídkový román Marka Dobrého „o mužích, kteří by měli vymřít“.

Press kit s tiskovou zprávou, fotografiemi a dalšími grafickými materiály naleznete ke stažení zde: http://bit.ly/Press-kit_POINTA-personalni

pointa.cz

www.facebook.com/Pointa.cz

blog.pointa.cz

 

 

Reklamy