MONETA Money Bank zvolena veřejností Bankovním inovátorem 2018 v soutěži Nejlepší banka 2018

Praha 30. října 2018 – Dalšího významného ocenění svých digitálních inovací dosáhla MONETA Money Bank. Na základě on-line hlasování široké veřejnosti získala prestižní ocenění Bankovní inovátor 2018. To je samostatnou kategorií v rámci renomované oborové soutěže Nejlepší banka 2018. V ní MONETA Money Bank navíc získala třetí místo, čímž v aktuálním ročníku bodovala hned dvakrát. Výsledky soutěže dnes zveřejnil její vyhlašovatel, deník Hospodářské noviny. MONETA Money Bank je s milionem klientů čtvrtým největším finančním ústavem v zemi. Začátkem října tohoto roku banka oznámila předběžný záměr koupit Air Bank a český a slovenský Home Credit s cílem vybudovat přední českou retailovou banku s dvěma miliony klientů a ještě více posílit svoje digitální kapacity a orientaci na domácnosti, živnostníky a malé a střední firmy.

Do kategorie Bankovní inovátor přihlásila MONETA Money Bank své mobilní bankovnictví Smart Banka, které je vlajkovou lodí banky v oblasti digitálního bankovnictví. Je vyvíjeno v těsné spolupráci s uživateli takzvaným customer-centric způsobem a agilní formou. Smart Banka jako první mobilní aplikace na českém trhu nabídla klientům už v květnu tohoto roku možnost ovládat díky multibankingu své běžné účty u jiných bank, zapnout bezkontaktní placení mobilním telefonem prostřednictvím Google Pay a ověřeným skenováním obličeje (Face ID) autorizovat platby v libovolné výši. Smart Banka je dlouhodobě nejlépe uživatelským hodnoceným mobilním bankovnictvím v obchodech App Store a Google Play.

„Naše poslání být digitálním lídrem na českém bankovním trhu a odhodlání usnadňovat život našim klientům bereme velmi zodpovědně. Získané ocenění Bankovní inovátor 2018 je pro nás velkým úspěchem a potvrzením smysluplnosti naší dlouhodobé strategie,“ uvedl Andrew Gerber, Chief Products & Marketing Officer MONETA Money Bank.

Letošní ročník Cen Hospodářských novin Nejlepší banka 2018 (www.nejbanka.cz) byl desátý v řadě. Prvenství ve výzkumu získá dle organizátorů ta banka, která dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky, které svědčí o její stabilitě a přínosu pro majitele (akcionáře).

V rámci ocenění se analyzuje celá řada číselných údajů, které poskytují ucelený obraz o jednotlivých finančních institucích. V žádném okamžiku zde nefiguruje subjektivní hodnocení „panelu odborníků“ či „odborné poroty“. O výsledku tedy rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů. Potřebná data jsou shromažďována z webových stránek, sazebníků a výročních zpráv. Nedílnou součástí podkladů pro analýzy jsou také četná mystery testování (shopping, calling, mailing) u všech hodnocených institucí. Při hodnocení se zohledňují také vybrané hospodářské ukazatele, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých bank a pojišťoven.