Tesco představilo nový formát – sousedský obchod

Klade důraz na čerstvé potraviny a moderní technologie

Praha, 31. října 2018 – Společnost Tesco otevřena v Praze nový formát prodejny, jedná o tzv. sousedský obchod. V nabídce dominují čerstvé potraviny včetně pultů s uzeninami, saláty či sýry. Na zákazníky čeká i řada nových technologií, včetně možnosti nákupů pomocí skeneru či mobilního zařízení – Scan&Shop.

Na celkové ploše 1000 metrů čtverečních čeká na zákazníky zcela nový zážitek z nakupování. Obchod působí vzdušně, přehledně a téměř polovinu prodejní plochy zaujímají čerstvé potraviny. „Novým formátem sousedského obchodu reagujeme na změnu zákaznického chování, kdy preferují nakupování v dostupné vzdálenosti od svých domovů.  Důraz je kladen na čerstvé potraviny, přehledné uspořádání a technologie. Nakupování tak bude snazší, rychlejší a pohodlnější,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

Obchod nabízí ideální příležitost pro každodenní i víkendové nákupy a zákazníkům nabízí osobnější a přátelštější prostředí. Změnami prošla i celková nabídka sortimentu, navýšilo se množství čerstvých potravin, je zde vyšší zastoupení lokální produktů a celý sortiment se posílil a zjednodušil se sezónními nabídkami. Změnou prošla i pokladní zóna, kde je umístěno šest samoobslužných pokladen. Zákazníci mohou navíc pomocí tabletů snadno ohodnotit spokojenost s průběhem nákupu. Kompletní přestavbou prošlo i zázemí pro zaměstnance. Mezi další obchody, které budou upraveny do nového konceptu sousedského obchodu brzy přibude i ten v Jablonci nad Nisou a Mikulově.

„Obchod vypadá úžasně a skvěle podtrhuje moderní vzhled celého našeho obchodního centra. Věřím, že to ocení i zákazníci a nakupování se pro ně stane radostí,“ říká Tomáš Kašpar, majitel obchodního centra Luka Living.

Společnost Tesco myslí i na lokální komunity ve svém okolí. V den otevření obchodu půjde proto 10% z každého nákup nad 300 korun na pomoc pražské potravinové bance. Navíc vedení společnosti předalo šek na 10 000 korun na nákup potravin i místnímu Středisku sociálních služeb Prahy 13. „Máme radost, když se i velké společnosti jako Tesco aktivně zapojují do komunitního života a podporují místní aktivity pro potřebné,“ těší Davida Vodrážku, starostu Prahy 13.

O společnosti Tesco Stores ČR

  • Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
    v tuzemsku necelé dvě stovky obchodů a 17 čerpacích stanic
  • V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
  • Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. Letos byla tato služba Tesco již podruhé oceněna jako nejdůvěryhodnější značkou roku!
  • Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku. V letošním roce získala tři ocenění v soutěži TOP Odpovědná firma.
  • Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Zaměstnává přes 11 000 lidí.
  • V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé i čerstvé potraviny potřebným. V současnosti daruje 154 obchodů potravinové přebytky na denní nebo týdenní bázi.
  •  V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více, než 10 milionů korun lokální neziskovým organizacím prostřednictvím programu Vy rozhodujete, my pomáháme.
Reklamy