O spokojenost návštěvníků Czech On-line Expo se postará Anna Šenk

(Praha, 6. listopadu) – Příslibem dokonalé péče o návštěvníky letošního veletrhu pro e-shopaře a marketéry Czech On-line Expo jsou dvě nové posily. Jednou z nich je Anna Šenk, konzultantka z GrowJOB institutu a odbornice na zákaznickou péči, která v minulosti rozjela logistické koncepty a překopala organizační struktury ve startupech Rohlik.cz a Damejidlo.cz.

„Anna se mi po minulém veletrhu ozvala sama s tím, že by se na organizaci jeho dalších ročníků ráda podílela. Nabídla mi pomoc v oblasti komunikace se zákazníky. Její podmínkou bylo, že se aktivně zapojí i do tvorby konceptu celé akce s ohledem na spokojenost návštěvníků, což jsem s radostí uvítal,“ dodává koordinátor Czech On-line Expo Jan Kalianko.

Kromě správy sociálních sítí, komunikace s návštěvníky a podílení se na organizačních přípravách akce zaštítí Anna Šenk také jeden z odborných summitů, jenž se bude věnovat zákaznické podpoře.

Druhou posilou je Edita Dostálová, která současně pracuje pro Redbit, kde má na povel plánovaní, marketing a finance v projektech vyfakturuj.cz nebo simpleshop.cz. V organizačním týmu Czech On-line Expo na ni připadlo jednání s vystavovateli a řešení jejich potřeb a požadavků, jež v souvislosti s veletrhem budou mít.

Na veletrh se zákazníci mohou těšit 29. a 30. března 2019. Během předprodeje, který organizátoři zahájili začátkem září, se prodalo přes 2700 lístků, což je víc než za celý minulý ročník. Návštěvníci se mohou těšit na 12 odborných konferencí napříč marketingovými a online tématy, které zaštítí přední čeští odborníci, jako například Pavel Ungr, Simona Kijonková nebo Martin Brablec.