Vánoční nákupy online: během největšího Black Friday v nákupní galerii Mall lidé během 14 dní nakoupili za půl miliardy

Marketingová kampaň “Neeejvětší Black Friday” je na MALL.cz o nákupech beze stresu a splněných vánočních přáních. Během celého listopadu představuje obchod každých šest hodin desítky nových produktů za akční ceny. Díky tomu si mohou zákazníci obstarat všechny vánoční nákupy výhodně na jednom místě. A protože Vánoce jsou především o splněných přáních, mohou lidé psát Ježíškovi o dárky pro své blízké. Z nich MALL.cz vybere 99 výherců.

„Z pořízení vánočních dárků se pomalu stává adrenalinový sport, zejména je-li řeč o jediném výprodejovém Black Friday víkendu. To jsme se letos rozhodli na MALL.cz změnit. Aby si u nás zákazníci mohli vybírat výhodně a zároveň beze stresu s dostačeným předstihem, připravili jsme na celý listopad tisíce zvýhodněných produktů, které postupně uvádíme do nabídky. Že o tento koncept mají lidé zájem, svědčí nejlépe fakt, že za první dva týdny od spuštění akce nakoupili zboží v hodnotě přesahující půl miliardy korun,“ vysvětluje Tomáš Punar, Commercial Marketing Director v MALL Group.

Nákup ale nekončí u platební brány: „Nedílnou součástí podpory předvánočních nákupů na MALL.cz jsou naše nadstandardní služby. Stejně jako v loňském roce umožňujeme vrácení nevhodných dárků bez udání důvodu až do poloviny ledna. Navíc jsme zavedli osobní odběr zdarma v rozšířené síti více než dvou set výdejních míst v celé České republice. Mezi novinky patří i platba prostřednictvím MALL Pay, díky které si mohou zákazníci zboží nejprve vyzkoušet a až následně za něj zaplatit,“ říká Tomáš Punar.

Nové nabídky každých 6 hodin

Na speciální stránce zájemci najdou každých šest hodin nové produkty ve slevě. Ty mohou trvat různou dobu, od dvou dní až do několika týdnů, nebo do vyprodání zásob.  Zákazníci si mohou vybrat mezi několika způsoby dopravy. Osobní vyzvednutí na prodejně je přitom nově během aktuálně prodloužené otevírací doby zdarma. Pro ty, kteří se nechtějí nechat omezovat otevírací dobou, jsou k dispozici MALL Boxy, které se v těchto dnech z pilotního provozu postupně rozšiřují po celé republice. Všechny novinky zákazníci najdou na speciální a průběžně aktualizované na adrese www.mall.cz/vanoce.  

Plníme vánoční přání

O svátcích klidu a pokoje bude MALL.cz lidem rozdávat dárky. Ti mohou napsat dopis Ježíškovi se seznamem přání pro své blízké. „Dopis nám lidé mohou nechat na pobočkách, odeslat je prostřednictvím MALL Boxů, vložením do schránky na výdejních místech nebo vyplněním formuláře na webu. Ve dvou kolech, 15. 11. 2018 a 30. 11. 2018 celkem 99 výherců získá vánoční dárky pro své nejbližší,“ doplňuje Tomáš Punar.

MALL.TV v akci

Na Největší Black Friday plynule naváže prosincová vánoční kampaň. Obě jsou přitom největší i z pohledu mediálního pokrytí, protože jde o dosud nejširší komunikaci MALL.cz napříč všemi komunikačními kanály. Silnou televizní kampaň na kanálech Prima Group doplní celoplošná rádiová reklama na Evropě 2, Frekvenci 1 a dalších regionálních rádiích. Od startu akce, 26. 10., jsou 30‘ spoty k vidění v on-line prostoru na Facebooku a Youtube, kde je podpoří i 6‘ spoty ve formátu bumper adds. Masivní online displej komunikaci letos doplnily nové formáty jako Youtube Masthead. Inzerci lidé uvidí i v tištěných médiích a out of home reklamě. Součástí kampaně je také MALL.TV, kde mohou fanoušci každý týden změřit svou rychlost a znalosti s Leošem Marešem v živém soutěžním livestreamu Vyhraj to! Black Friday.

Odkazy na spoty:

Neeejvětší BLACK FRIDAY na MALL.cz – Doručení na 200+ výdejních míst ZDARMA!: https://www.youtube.com/watch?v=PbMWZ7Qeszs

Neeejvětší BLACK FRIDAY na MALL.cz – Dárky bez rizika: https://www.youtube.com/watch?v=l2ezUmL8egg

Plníme vánoční přání s Tomášem Zástěrou #1: https://www.youtube.com/watch?v=dL5XS4L2LH4

Plníme vánoční přání s Koko #2: https://www.youtube.com/watch?v=i_5fHQ2Il1A

 

Reklamy