SodaStream spouští novou ekologickou kampaň – upozorňuje zákazníky, aby nepoužívali plasty na jedno použití

Pěvecký sbor vedený animovanou mořskou želvou s hlasem sira Roda Stewarta zpívá píseň Now is the Time for Change na hromadě plastových odpadků

AIRPORT CITY, Izrael (13. listopadu 2018) —Společnost SodaStream International LTD. dnes představila novou video kampaň zaměřenou na ekologické škody způsobené v důsledku využívání umělohmotných lahví na jedno použití. Hlavní postavou videoklipu je zpívající mořská želva, která apeluje na lidi, aby ve svém životě udělali drobnou, ale důležitou změnu a přešli na lahve, které lze použít opakovaně. Ve videoklipu se objevuje metaforický motiv zelených kopců a modrého oceánu, obojí postupně zamořuje plastový odpad.

„Umělé hmoty se v poslední době staly globální hrozbou – jejich dopad na lidské zdraví zatím není definitivně vyhodnocený, ale už teď je jasné, jak ničivý vliv mají na oceány a život v moři,“ konstatoval Daniel Birnbaum (CEO). „V kampani jsme se rozhodli dát prostor právě mořským živočichům a společně s nimi apelovat na lidi i velké firmy, aby přestali používat umělohmotné předměty na jedno použití a dali přednost produktům, jež lze použít opakovaně.“

Videoklip je k vidění zde.

Hlavní postavu mořské želvy namluvil a nazpíval sir Rod Stewart. V klipu dále vystupuje populární islandský herec Thor Bjornsson zvaný The Mountain čili Hora, případně čím dál tím populárnější herečka Sarah Catherine Hooková. Sbor lidí i mořských zvířat, které trpí plastovými odpadky v oceánu, v klipu zpívá píseň Ocean of Change, napsanou na objednávku společnosti SodaStream přímo pro tuto kampaň. Hlavním poselstvím textu je myšlenka, že se neveselá situace dá změnit, je to jen a jen v lidských rukou.

„Moře a mořské živočichy mám nesmírně rád, proto jsem se do kampaně zapojil s velkou chutí,“ prohlásil sir Rod Stewart. „Pokud to lidi osloví a přiměje je to k tomu, že přestanou používat lahve na jedno použití, udělá mi to ohromnou radost.“

Souběžně s videoklipem SodaStream představuje novou webovou stránku www.FightPlastic.com, kde rovněž apeluje na zákazníky, aby jednorázové plastové lahve nepoužívali.

„S každou SodaStream lahví na opakované použití nahradíme tisíce těch jednorázových. Pokud ale chceme skutečně účinně bojovat proti globálnímu znečištění, chce to víc než jen lahve. Je zapotřebí přestat používat jednorázová brčka, kelímky i igelitové tašky,“ pokračuje Birnbaum. „Společnost SodaStream doufá, že k téhle změně novou kampaní přispěje. Je to v našich rukou.“

Pokud i vy chcete přispět ke změně, navštivte stránky www.FightPlastic.com a dozvíte se více o tom, jak SodaStream průběžně bojuje proti plastovému odpadu.

About SodaStream

SodaStream is the No. 1 sparkling water brand in the world. SodaStream enables consumers to easily transform ordinary tap water into sparkling water in seconds.   SodaStream Sparkling Water Makers offer a highly differentiated and innovative alternative to consumers of bottled and canned carbonated soft drinks so that they can enjoy their favorite beverages without single-use plastic bottles. One SodaStream carbonating bottle can save up to thousands of single-use plastic bottles and cans. The products are environmentally friendly, promote health and wellness, cost effective, and are customizable and fun to use. Products are available at more than 80,000 retail stores across 46 countries. To learn more about how SodaStream makes water exciting and follow SodaStream on Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram and YouTube, visit www.SodaStream.com.

 

Reklamy