Exkluzivní předvánoční dárek k nákupům v Lidlu

Předčasný vánoční dárek čeká zákazníky prodejen Lidl. Z obchodu si domů nemusí odnést jen nákup, ale i sadu 6 skleniček Bohemia Crystal. Za nákup nad 500 Kč získají nálepku, kterou nalepí na speciální kartičku. Po nasbírání sedmi nálepek a uhrazení doplatku 19,90 Kč získají sadu sklenic, které mohou upotřebit sami, či použít jako originální dárek.

Nálepky za své nákupy mohou zákazníci sbírat v období od 19. listopadu do 24. prosince. Ty získají za každých 500 Kč nákupu. Po nasbírání 7 samolepek a jejich nalepení na speciální kartičku si pak zákazníci mohou domů odnést sadu 6 skleniček dle vlastního výběru za pouhých 19,90 korun. K dostání budou skleničky pěti různých typů – na víno, sekt i nealkoholické nápoje.

„S Vánoci je spojena pohodová a slavnostní atmosféra, kterou si lidé vychutnávají se svou rodinou a přáteli. Tím, že jsme jako letošní dárek zvolili sadu skleniček, jsme k vykouzlení takového duchu Vánoc chtěli našim zákazníkům trochu přispět. Věříme, že skleničky udělají radost nejen jim, ale i jejich blízkým, se kterými budou Vánoce i další slavnostní okamžiky trávit,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.   

Nálepky je možné sbírat ve všech prodejnách Lidl v období od 19. listopadu do 24.  prosince, nebo do vyčerpání všech zásob. Dárkové balení, na jehož obalu je vyobrazen herec a moderátor Marek Vašut, který propaguje i vína Lidlu, obsahuje šest skleniček Bohemia Crystal v nejvyšší kvalitě. Zákazníci, kteří nálepky sbírat nechtějí, si mohou skleničky v daném období zakoupit ihned, a to za cenu 399 Kč.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 238 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem