Víte, co doma dýcháte? Philips vám to prozradí!

Společnost Philips přichází s novou kampaní, která má za cíl upozornit veřejnost na to, jak znečištěný vzduch doma dýchá, jaké zdravotní komplikace jsou s tím spojené a co se s tím dá dělat. Na stránkách https://www.philips.cz/dychejtezdrave, na Facebooku nebo z bannerů tak lidé mohou zjistit aktuální stav ovzduší ve svém okolí nebo se zeptat odborníků na další informace. Design kampaně vznikl v polské pobočce Philips.

„Rozhodli jsme se zviditelnit problém neviditelného znečištění ovzduší širší veřejnosti. Všichni řešíme, jaké potraviny jíme, ale už nás nezajímá, že stejně důležitý je i vzduch, jaký dýcháme. Díky digitálním technologiím jsme mohli toto téma zasadit i do kontextu každodenní reality tím, že uživatelům zprostředkováváme aktuální informace o kvalitě ovzduší v lokalitě, ve které se právě nacházejí,“ vysvětluje Martin Žižka, digitální marketingový manažer Philipsu.

Philips k tomu využívá stejných barevných ukazatelů, jakými zobrazuje aktuální kvalitu vzduchu v místnosti i nová čistička Philips Philips AC3259/10: modrý odstín značí dobrou kvalitu vzduchu, fialový zhoršenou a červený špatnou.

U bannerů lokalizuje společnost uživatele podle IP adresy a vzápětí mu zobrazí data o aktuálním stavu ovzduší, které poskytuje organizace Čisté nebe, s níž Philips spolupracuje. Bannery zajišťovaly agentury Adexpress a Bistro.

Pro komunikaci na Facebooku vytvořila agentura Bubble speciální aplikaci napojenou na Český hydrometeorologický ústav, odkud každou hodinu stahuje data o kvalitě ovzduší. Podle toho pak spouští v jednotlivých městech reklamy s modrou, fialovou nebo červenou kreativou.

Na webových stránkách https://www.philips.cz/dychejtezdrave má uživatel možnost zjistit kromě aktuálního stavu ovzduší ve svém okolí i odpovědi na nejčastější dotazy ke kvalitě vzduchu od plicní lékařky či odborníka na kvalitu ovzduší. Zároveň se může detailně seznámit s vlastnostmi a výhodami nové čističky Philips AC3259/10, kterou lze propojit s mobilní aplikací Air Matters a ovládat pohodlně prostřednictvím chytrého mobilního telefonu. Čističku lze pořídit do konce ledna díky akci „cash back“ se slevou 1 000 Kč. Uživatelé se rovněž mohou zeptat odborníků na další informace.

Kampaň v Polsku zároveň vyhrála zlatou cenu Effie 2018 v kategorii „nové technologie“.

Více na https://www.philips.cz/dychejtezdrave.