Česká produkční natočila jako první tuzemská agentura televizní spot Hery, jinak byly reklamy ze zahraničí. Spot navíc pomáhá dobré věci

Česká produkční se stala první tuzemskou agenturou, která natočila televizní spot Hery pro Českou republiku a Slovensko. Jinak byly všechny připravovány v cizině se zahraniční produkcí. Důvěru získala díky dlouhodobé spolupráci na tvorbě digitálního obsahu Hery. V nové televizní reklamě představuje příběh reálné rodiny, které pomohl Nadační fond Kapka naděje, a pracuje s neherci – s rodinou nemocného a uzdraveného Vilíka a s prezidentkou nadačního fondu Vendulou Pizingerovou. Pod kreativní supervizí Viléma Rubeše zároveň zachovává klasickou vánoční atmosféru a představuje nový produkt, to vše během 30 sekund. Reklama sděluje také to, že nákupem Hery lidé přispějí právě Nadačnímu fondu Kapka naděje.

Agentura Česká produkční dlouhodobě spolupracuje na tvorbě digitálního obsahu pro značku Hera (Upfield, dříve Unilever). Proto byla vybrána ke zpracování reklamy se silným lidským příběhem, v rámci které ovšem musela zachovat i předvánoční přátelskou rodinnou atmosféru spotů Hery a komunikovat nový produkt – Heru bez laktózy. Její televizní spoty vznikaly v zahraničí a Česká produkční je tak první tuzemskou agenturou, která českou reklamu zpracovala.

“V současné době děláme pro naše klienty čím dál více videí, především pro využití v digitálním prostředí. I pro značku Hera jsme v minulosti produkovali několik sérií videoreceptů. Televizní reklama je však jiná disciplína. Vyžaduje odlišný přístup, jinou techniku, a především dlouhodobější a detailnější přípravu. Zvládli jsme to díky úžasnému nasazení všech profesionálů v realizačním týmu,“ říká Jakub Malášek, Account Manager pro značku Hera.

Přípravy televizní reklamy se ujala Viktorie Lörinczová, která pod taktovkou České produkční režírovala poslední videorecepty pro Heru. Při tvorbě spotu tak navázala na předešlou spolupráci, ovšem v mnohem větším měřítku, se širším realizačním týmem a potřebnou technikou. V něm se na produkci svou kreativní supervizí podílel také Vilém Rubeš, odborník na reklamu s více než pětadvacetiletou praxí. Hudbu pro spot připravil David Solař, který stojí za skladbami pro seriály Vyprávěj a První republika nebo pro filmy Fair Play a Slnko v sieti, za které byl nominován na Českého lva. Klasickou Dvořákovu Humoresku, kterou Hera ve svých reklamách používala, naaranžoval a dostal do ní i vánoční atmosféru. Fotografie a backstage video zajišťoval tým pod vedením Jakuba Novotného z České produkční.

V reklamě vystupují neherci, a to rodina nemocného Vilíka včetně maminky, tatínka a Vašíka, který nemocnému bratrovi daroval kostní dřeň, díky níž se vyléčil. S léčbou pomohl Nadační fond Kapka naděje Venduly Pizingerové, která v reklamě také účinkuje. Česká produkční tak v rámci spotu trvajícího pouhých 30 sekund spojila lidský příběh, a to včetně sdělení, že zakoupením jakéhokoliv výrobku Hera přispějí lidé od 1. listopadu do 31. prosince 2018 Nadačnímu fondu Kapka naděje, a zároveň zachovala klasickou vánoční atmosféru televizních reklam Hery.

Děkuji ze srdce všem, kteří se na tvorbě spotu podíleli, za jejich pozitivní energii a nasazení. Spolupráce s Herou mi dělá obrovskou radost, stejně tak i skutečnost, že v reklamě účinkuje rodina Šrubařových, jejichž syn si prošel onkologickou léčbou,“ dodává Vendula Pizingerová, prezidentka Nadačního fondu Kapka naděje.

Česká produkční, s. r. o. je tuzemská agentura, která se již 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. V roce 2014 se zní vyčlenila digitální větev Česká produkční Social Media, s. r. o. Ta pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, tvoří obsah reklamy nebo analýzu výkonnosti. Cílem agentur je budovat dlouhodobá partnerství s klienty, mezi které patří řetězce Kik a XXXLutz, značka Jupí od Kofoly, Parker Hannifin nebo Hera. Nově se Česká produkční Social Media stará o komunikaci 500letého výročí multibrandu Palírna U Zeleného stromu. Pro Palírnu se dlouhodobě stará o značku Blend 42 Vodka a nyní také o značku Stará Myslivecká. Léta úspěšně spolupracovala s multibrand firmou Henkel nebo skupinou Whirlpool. Připravovala také kampaň profesora Jiřího Drahoše na prezidenta České republiky a jeho úspěšnou kampaň do Senátu, kde byl zvolen hned v prvním kole. Česká produkční Social Media přišla s novým nástrojem OPTIREACH, který dokáže určit optimální čas pro zahájení reklamní podpory příspěvků na sociálních sítích, čímž dokáže zvýšit jejich dosah až o 30 %.