Equa bank sbírá ceny. Stala se Bankou zákazníků 2018 a její mobilní aplikace vyhrála kategorii Mobilní řešení soutěže WebTop100

Praha, 21. listopadu 2018 – Equa bank získala v uplynulých dnech hned dvě prestižní ocenění. V soutěži Banka roku™ vyhrála novou kategorii a stala se Bankou zákazníků 2018. V soutěži WebTop100, která oceňuje nejlepší projekty digitálního marketingu, vyhrála se svojí aplikací mobilního bankovnictví kategorii Mobilní řešení.

„Obou vítězství si velmi vážíme. První místo v kategorii Banka zákazníků, které se uděluje na základě zákaznické zkušenosti, je pro nás obzvláště cenné, neboť je důkazem, že naši práci děláme dobře a klienti to oceňují. Radost máme i z vítězství naší mobilní aplikace v druhé soutěži. Digitální svět se rozvíjí velmi dynamicky a být mezi nejlepšími vyžaduje rychlé, jednoduché a inovativní řešení. To vše jsme do naší aplikace mobilního bankovnictví promítli, a proto jsme rádi, že nás porota, složená z předních osobností digitálního marketingu, ocenila zlatou medailí,“ uvedl Petr Řehák, generální ředitel a předseda představenstva Equa bank.  

Soutěž  Banka roku™ má již 17 letou tradici a patří mezi nejprestižnější české ocenění retailových finančních produktů. Kategorie Banka zákazníků, v níž získala Equa bank první místo, je v této soutěži novinkou. Toto ocenění vychází z mezinárodní metodiky KPMG Nunwoo a je udělováno na základě nejlepší zákaznické zkušenosti.

Soutěž WebTop100 je největší soutěží v digitálním marketingu v ČR a umožňuje firmám porovnat své digitální řešení a kampaně napříč celým tuzemským internetem, ale především se svojí konkurencí v rámci oboru podnikání firmy. Digitální řešení a kampaně jsou hodnoceny odbornou porotou složenou z 50 předních odborníků na digitální marketing v ČR.

Reklamy