Tržby internetové nákupní galerie MALL za celou kampaň Black Friday překročily hranici dvou miliard korun, za poslední tři dny utržila půl miliardy

Za celou kampaň trvající od 26. 10. do 25. 11. 2018 přesáhly tržby nákupní galerie MALL dvou miliard, což znamená oproti loňskému roku růst 26 %. „MALL uspěl ve všech zemích. Vedle Česka se nebývale dařilo také na Slovensku, které zaznamenalo za uplynulý víkend pětinový podíl na tržbách nákupní galerie Mall. K výsledkům nám dopomohla atraktivní nabídka produktů pro zákazníky podpořená silnou komunikační kampaní,“ komentuje výsledky Tomáš PunarCommercial Marketing Director v MALL Group. 

Během samotného Black Friday víkendu (23. 11. – 25. 11. 2018) tržby skupiny MALL Group překročily půl miliardy korun. „Největší zájem o nakupování měli lidé v pátek 23. 11., který se stal vůbec nejsilnějším pro MALL Group, jen web MALL.cz navštívilo tento den více než 160 000 zákazníků,“ přibližuje zájem o akci Tomáš Punar. 

Nejprodávanější produkty Black Friday 

Bezkonkurenčním trhákem se stal segment elektroniky, jíž patří 30% podíl mezi TOP 10 nejprodávanějšími produkty uplynulého víkendu. Konkrétně šlo o mobilní telefony, kde neprodávanějšími se staly šedý iPhone 6S a LED Televize Samsung 7093 s rozlišením 4K Ultra HD a úhlopříčkou 138 cm. Zájem byl také o bezdrátová sluchátka Sony nebo outdoorové kamery GoPro. 

Segment domácnosti ukazuje, že lidé nemyslí jen na vánoční dárky, ale také na praktické potřeby do domácnosti, kdy se 30 % lidí zajímalo o prací nebo čistící prostředky pro domácnost. Z kategorie potenciálních dárků pak nejčastěji kupovali mixéry, šlehače, pračky a chladničky. Kategorii dárků pro děti jako už tradičně ovládlo Lego, kdy nejčastěji lidé nakupovali sadu kostiček DUPLO, dále pak panenky a potřeby pro modelování. 

Reklamy