Lidlu meziročně přibylo 700 zaměstnanců. Řadí se mezi největší tuzemské zaměstnavatele

Společnost Lidl Česká republika boduje na tuzemském trhu práce. I přes napjatou situaci, kdy v mnoha odvětvích chybí pracovníci, v jejích řadách meziročně přibylo 700 zaměstnanců. Celkový počet se přehoupl přes 11 000. Lidl se tím zařadil mezi největší zaměstnavatele v Česku.

„Naším cílem je být nejatraktivnějším zaměstnavatelem v oboru, to znamená volbou číslo jedna pro ty nejlepší. Tomu odpovídají nabízené pracovní podmínky. V následujícím roce přitom počítáme s podobným nárůstem počtu zaměstnanců jako letos,“ říká Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl Česká republika s tím, že počet zaměstnanců roste i díky výstavbě nových prodejen. Jen letos Lidl otevřel několik prodejen nové generace, tedy nové a větší prodejny na místě původních budov, a tři zcela nové prodejny (v Plzni, Praze 8 a v Praze 5). Do konce roku plánuje otevřít ještě další tři, a to ve Znojmě, Třebíči a v Praze 10.

Nejvíce zaměstnanců v současnosti pracuje v 239 prodejnách, dále pak ve 4 logistických centrech, v distribučním centru pro e-commerce a na centrále společnosti. S tím souvisí i poptávka po pracovních pozicích. Dlouhodobě je největší zájem o pozici prodavač(ka)/pokladní. Značně poptávaná je i pozice manažer(ka) prodejny. „Na pracovní nabídky nám nejvíce odpovědí přichází z Brněnska, Frýdecko-Místecka, středních Čech a Prahy,“  říká Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl Česká republika.

Velký zájem o práci registrují také logistická centra. V čím dál hojnějším počtu se přitom hlásí ženy. Například v logistickém centrum Měřín pracuje nyní 118 žen a 160 mužů, v logistickém centru Cerhovice je to 123 žen a 169 mužů. „V letošním roce jsme o 20 % navýšili nástupní mzdu jak u pozice prodavač(ka)/pokladní, tak pozice skladník/skladnice. S velkým ohlasem se rovněž setkala nabídka kratších pracovních úvazků. Letos jsme nově jsme zařadili i úvazky 25 hodin týdně, čímž dáváme šanci pracovního uplatnění i matkám s malými dětmi,“ doplňuje Zuzana Holá.

Od 1. března 2018 činí nástupní mzda na pozici prodavač(ka)/pokladní při čtyřicetihodinovém úvazku 28 tisíc korun, při nejčastěji využívaném úvazku 30 hodin týdně je nástupní mzda v celé ČR 21 000 korun. V případě pozice skladník/skladnice dosahuje nástupní mzda při třicetihodinovém úvazku 28 tisíc korun. K tomu mají zaměstnanci nárůst mzdy garantovaný v pracovní smlouvě.

Že je Lidl žádaným zaměstnavatelem svědčí i jeho postavení v žebříčku nejoblíbenějších zaměstnavatelů, který každý rok sestavuje výzkumná společnost Universum. V letošním žebříčku, který zohledňuje kariérní preference českých studentů, si Lidl oproti loňskému roku polepšil o 6 míst.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 239 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Reklamy
Označeno tagem