Kamera VariCam pomohla natočit film Šíleně bohatí Asiati za pouhých 42 dnů

Kamera VariCam Pure od společnosti Panasonic byla vybrána jako hlavní kamera při natáčení romantického filmu s prvky komedie a dramatu „Crazy Rich Asians“ (Šíleně bohatí Asiati), celosvětového kasovního trháku.

Film z dílny studia Warner Bros byl ve Spojeném království uveden do kin 14. září 2018. Ve Spojených státech už měl za sebou tři týdny na prvním místě v žebříčku návštěvnosti. K dnešnímu datu již vydělal více než 150 milionů dolarů. Režíroval jej Jon Chu a producentské role se ujal Tim Coddington. Jde o první film natočený v hollywoodských studiích od filmu Wayna Wanga s názvem The Joy Luck Club (Klub šťastných žen) z roku 1993, ve kterém v hlavních rolích vystupují Asiaté.

Film Crazy Richs Asians natočil kameraman Vanja Černjul, člen Americké asociace kameramanů, HFC, s kinokamerami VariCam Pure. Jeho rozhodnutí použít Panasonic VariCam Pure kameru podpořila kvalita obrazu ze 4K snímače S35 a její robustní design.

„Věděl jsem, že kamera VariCam je pro výzvu, jakou představoval film Crazy Rich Asians, dobrou volbou. A to především díky její všestrannosti a odolnosti, především u záznamníku Codex VRAW2 pro VariCam Pure,“ uvedl Vanja Černjul.

Příběh se natáčel na 38 místech po celé Asii po dobu pouhých 42 dní. Herci i ostatní členové štábu tak byli pod značným časovým tlakem.

„Náš režisér Jon do projektu dal své srdce a říkali mi, že chce, aby film Crazy Rich Asians byl nejkrásnějším filmem, co kdy natočil. Je vizuální režisér a já jsem takovou výzvu rád přijal,“ uvedl Černjul.

„Barevnou paletu New Yorku bylo nutné dát do kontrastu s pulzujícím tropickým velkoměstem Singapur,“ uvádí Černjul. „Singapur znamená i jiné kulturní a socioekonomické prostředí, a to bylo také třeba vizuálně vyjádřit. Mám radost z toho, jak se nám to všem podařilo zkoordinovat, i když času na přípravy bylo málo. Podívali jsme se na řadu hollywoodských romantických komedií z doby, kdy tento žánr zažíval boom. A to z toho důvodu, že jsme chtěli, aby film Crazy Rich Asians vypadal jinak. Chtěli jsme, aby vzhled našeho filmu byl nadčasový.“

Kameraman Černjul s kamerou VariCam 35 pracoval na předchozím projektu a dojem na něj udělalo duální nativní nastavení ISO. Hlavní kameraman tak může využívat větší flexibility a snáze zvládat náročné termíny. „Líbilo se mi míchat různá nastavení ISO i v rámci jedné scény. Nemuset se spoléhat na úrovně světla z praktických zdrojů bylo velmi osvobozující.“

Sivashankar Kuppusamy ze společnosti Panasonic uvedl: „Máme radost, že si vysokou kvalitu a všestrannost kamery VariCam Pure uvědomují velké produkční společnosti jako Warner Bros. Věříme, že řada VariCam umožňuje filmařům soustředit se na to, aby odvyprávěli zajímavý příběh – a mohli se při tom spoléhat na to, že technologie zkrátka fungovat bude.“

Další informace o produktech Panasonic Broadcast a ProAV najdete na webu: https://business.panasonic.cz/profesionalni-kamery/vyrobky-a-sluzby/broadcast-professional-av-camera-range-2

O skupině Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

PSCEU je evropskou pobočkou Panasonic System Communications Company, globální B2B divize společnosti Panasonic. Cílem PSCEU je ulehčit práci profesionálům a pomáhat firmám zvyšovat jejich efektivitu a výkonnost. Pomáhá společnostem získávat, zpracovávat a přenášet všechny druhy informací, jako jsou hlasová, textová a obrazová data. S přibližně 350 zaměstnanci, se zkušenými experty, se schopnostmi řízení globálních projektů a s rozsáhlou evropskou partnerskou sítí nabízí PSCEU bezkonkurenční výhody na daném trhu.

Naším cílem je, aby spolu technologie neviditelně spolupracovaly a společnosti se tak mohly soustředit pouze na úspěch. Věříme, že by technologie měly především fungovat bez potíží. Podniky uspějí, pokud se budou moc zaměřit pouze na své zákazníky a všechny technologie jim budou nápomocny jako jeden celek. Proto jsme odhodláni vyvíjet produkty a řešení, které jsou tak samozřejmou součástí způsobu práce našich zákazníků, že jsou téměř neviditelné. Je to jako koňská síla v pozadí, která pohání obchodní úspěch.

Společnost PSCEU se zabývá šesti kategoriemi produktů:

  • Broadcast & ProAV vám umožňuje vyprávět příběh prostřednictvím vysoce kvalitních produktů a řešení, které zajišťují hladký provoz a vynikající poměr ceny a výkonu v rámci celé řady dálkově ovládaných kamer, přepínačů, studiových kamer a ENG P2HD. Řada filmových kamer modelů VariCam a EVA1 zvládá nahrávání ve 4K a HDR (High Dynamic Range). Díky tomu jsou ideálním řešením pro kino, televizi, dokumenty a živou produkci.
  • Communication Solutions nabízí nejlepší telefonní systémy, terminálová zařízení SIP a profesionální „síťové“ skenery, díky kterým se můžete soustředit na komunikaci, nikoli na připojení.
  • Computer Product Solutions poskytuje mobilním pracovníkům možnost pracovat kdekoli s řadou odolných notebooků Toughbook, podnikových tabletů Toughpad a elektronických systémů pro prodejní místa (EPOS). Společnost Panasonic byla v roce 2017 evropským lídrem a dosáhla tržního podílu 57 % v prodeji odolných notebooků a 56 % v prodeji odolných podnikových tabletů (VDC Research, březen 2018).
  • Industrial Medical Vision vyrábí aplikace pro různé segmenty včetně medicíny, biologických věd, ProAV nebo průmyslu. Produktové portfolio zahrnuje kompletní kamerové systémy a OEM kamerové systémy a vy tak můžete vidět to, co je lidskému oku téměř neviditelné.
  • Security Solutions staví na tradici poskytování záznamů CCTV v průkazné kvalitě. Zajišťuje nejvyšší kvalitu obrazu za všech podmínek díky využití vysoce spolehlivých kamer s pokročilou technologií a systémům pořizování obrazového záznamu. Můžete se tak cítit v bezpečí.
  • Visual System Solutions nabízí nejširší řadu profesionálních displejů a projektorů a umožňuje profesionálům v oblasti audia a videa svobodně tvořit. S tržním podílem 39 % je lídrem na evropském trhu projektorů s vysokým jasem (Futuresource > 5 klm FR17, 3. čtvrtletí, mimo 4K a digitálního kina).

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým lídrem ve vývoji a výrobě elektronických produktů a řešení pro zákazníky v oblasti spotřební elektroniky, technologií pro domácnost, automobilového průmyslu a B2B. V roce 2018 společnost slaví 100 let od svého založení, nyní provozuje 591 dceřiných společností a 88 přidružených společností po celém světě a generuje konsolidované čisté tržby ve výši 61,4 miliardy EUR za rok končící 31. března 2018. Se snahou vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací napříč všemi divizemi, chce společnost vytvořit lepší život a lepší svět pro své zákazníky. Další informace o společnosti Panasonic najdete na adrese: http://www.panasonic.com/global  

 

Reklamy