Startuje CUBIQ. Online pojištění věcí, na kterých vám záleží

Nový startup z dílny CreativeDock čeří vody v oblasti pojišťovnictví a přichází s ojedinělým pojištěním osobních věcí.  

Praha, 11. prosinec 2018 – CUBIQ je nový produkt Komerční pojišťovny z mezinárodní skupiny Société Générale, vytvořený ve spolupráci s company builderem CreativeDock. Od listopadu 2018 nabízí klientům Komerční pojišťovny možnost pojištění osobních věcí, které v nabídce pojišťoven dosud chybělo.

Pro Komerční pojišťovnu je tato spolupráce důležitá a inovativní,“ říká o nové službě CUBIQ členka představenstva Komerční pojišťovny Catherine de la Croix. „Umožňuje naší společnosti nabízet na českém trhu řešení pojištění pro přímé zákazníky, které je jedinečné, jednoduché, rychlé, flexibilní a zcela online.“

„Říkali jsme si, že by bylo super, kdyby se s pojišťovnou někdy pojily pozitivní emoce. Lidem chceme pojišťovat to, co je jim blízké a co je pro ně důležité,“ říká ke vzniku projektu jeho šéf Ondřej Slačálek.

CUBIQ cílí zejména na lidi, kteří tráví volný čas aktivně, sportují, cestují nebo mají tvořivé koníčky. Každý si sám vybere, na čem mu záleží, a pojištění si sestaví tak, aby sedlo právě jeho životnímu stylu. CUBIQ pojišťuje dvanáct různých typů věcí. „Největší zájem očekáváme o pojištění smartphonu, notebooku, fotoaparátu a lyží. Kromě toho je zatím možné pojistit tablet, snowboard, kolo, kytaru, brýle, televizi, pračku a ledničku,“ vypočítává Slačálek.  

Klient si může „navolit“ až čtyři věci, nové i starší. Každou je možné pojistit až na 50 000 korun. V případě nehody či krádeže pak stačí uvést značku a výrobní číslo a nahrát aktuální fotky věci. „Když se opraví, servis zaplatíme. Když klient o danou věc přijde úplně, proplatíme její cenu, jaká by byla, kdyby si kupoval novou,“ upřesňuje šéf projektu.

Ochrana na cestách i podle sezony

Jednotlivé věci se dají pojistit na jakoukoliv dobu, nejméně však na měsíc. Klient je může z pojištění průběžně odebírat, přidávat je nebo měnit tak, aby za nic neplatil zbytečně. Například lyže nebo snowboard si může pojistit pouze na zimní sezonu, kolo zase jen na letní. To je na trhu zatím unikát.

Jedinečné služby nabízí CUBIQ i v dalších ohledech. Například notebook se sice dá běžně pojistit i v rámci domácnosti, jenže takové pojištění přestane platit, jakmile s ním majitel vyrazí ven. CUBIQ vybrané osobní věci kryje vždy a všude. Je jedno, jestli si je klient vezme s sebou do práce, do kavárny, nebo s nimi cestuje na druhý konec světa.

Žádné papírování – vše je online

Pojištění se uzavírá ve třech krocích: stačí vyplnit základní údaje, věc vyfotit a nastavit pravidelné platby. Ty jsou na bázi předplatného, které je možné ukončit kdykoli, vždy ke konci měsíčního období. Jednoduchou a přehlednou smlouvu dostane klient v digitální podobě. Vše, co se pojištění týká, pak může průběžně spravovat ve svém účtu na www.mujcubiq.cz.

###

Press kit s tiskovou zprávou, fotografiemi a dalšími grafickými materiály naleznete ke stažení na Press Kit CUBIQ startuje.

Více o pojištění CUBIQ

www.mujcubiq.cz

www.instagram.com/mujcubiq

www.facebook.com/muj.cubiq

Více o CreativeDock

www.creativedock.com

www.linkedin.com/company/creative-dock

www.facebook.com/CreativeDockPrague

Více o CreativeDock:

Company builder CreativeDock je na trhu od roku 2013 a proslavil se především portálem Zonky, kde si mezi sebou lidé půjčují peníze. Jeho inovátoři si už ověřili, že co funguje v Česku, najde uplatnění také v zahraničí. Firmy zkrátka mají stejné problémy a hledají stejné způsoby, jak je vyřešit, bez ohledu na geografickou polohu. Sázejí při tom na obory jako fintech, pojišťovnictví a energetika. Strategii, která se osvědčila při vývoji pro klienty, CreativeDock používá také u vlastních projektů. Mezi ně patří například služby pro právní kanceláře SingleCase nebo zdravé životní pojištění Mutumutu. Díky moderním řešením dokáže CreativeDock zákazníkům nabídnout mnohem lepší produkty za výhodnější ceny, než jsou ceny těch původních, postavených na tradičních řešeních. Vedle České republiky působí v 7 zemích a v roce 2019 by rád přidal pobočky ve Francii a Dubaji.