LCG New Media bude divizi farmaceutické společnosti Bayer spravovat sociální sítě

Digitální fullservisová agentura LCG New Media vyhrála tendr a bude nově spolupracovat s divizí firmy Bayer. Pro Animal Health, jenž produkuje veterinární přípravky, bude řídit sociální média a připravovat digitální strategie. Agentura má v plánu do kampaní zapojovat také české influencery a jejich mazlíčky.

Bayer je globální „Life Science“ společností působící v oblastech péče o zdraví a zemědělství. Její produkty je u nás možné zakoupit již od roku 1884. Jednou z pěti divizí, fungujících na českém trhu, je právě Animal Health, která se zaměřuje na výrobky pro domácí mazlíčky, především psy a kočky. Jedná se hlavně o přípravky a produkty pomáhající v boji s různými parazity. LCG New Media se tak bude starat o zajištění kreativity napříč kanály pro produkty jako jsou Foresto, Advantix a Drontal.

LCG New Media pracuje pro Edenred, Galerii Harfa, Botanickou zahradu, festivaly HradyCZ, Loterii Korunka, Festo, ACEMA a další firmy. V referencích má společnosti jako Česká spořitelna, Omega Pharma, ASUS, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard, Ferring nebo například DigiTV. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz/.

O LCG NEW MEDIA:

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketingu. Jsme partnerem Google. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Propojujeme online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků. Více informací na www.lcgnewmedia.cz/.