Pořiďte dárky na poslední chvíli z Mall.cz za 30 minut

Praha 19. prosince 2018: Mall.cz spolu s rozvozovou službou Wolt spouští pilotní projekt doručení dárků na poslední chvíli. Zákazníci z Prahy si mohou od středy 19. 12. 2018 od půl jedenácté dopoledne až do neděle 23. 12. 2018 vybírat v aplikaci Wolt kromě donášky jídla také ze speciální nabídky nejoblíbenější dárků. Pilotním projektem chce nákupní galerie vyzkoušet nový způsob doručování nákupu a spojit tak příjemné z užitečným.

Spojení běžných nákupů s doručením jídla je nasnadě. Při objednávání jídla mají lidé vysoké nároky na včasné doručení, což zejména těsně před Štědrým dnem, je klíčové. „Považujeme za logické spojit se se službou, která to dokáže za pouhých 30 minut od objednání. Lidé často řeší dárky na poslední chvíli, typicky ve chvíli kdy například zjistí, že zapomněli drobnost pro přátele. Právě pro ně je pilotní provoz určený,“ říká Igor Matejov, Chief Commercial Officer Mall Group.

Služba Wolt, která zajišťuje rozvoz jídel, v současnosti působí na Praze 1, na Vinohradech, v Holešovicích (včetně Letné), v Karlíně, ale také na Praze 6, v částech Žižkova, Vršovic, Smíchova a Nuslí. „Láká nás vyzkoušet projekt, kdy využijeme možností aplikace a kromě jídla si tak lidé budou moct přes Wolt objednat také vánoční dárky. Mít jeden ze čtyř desítek oblíbených produktů doma za 30 minut je myslím v předvánočním shonu opravdová pomoc,” přidává David Krátký, marketingový ředitel Woltu pro Českou republiku.

Jak objednání dárků na poslední chvíli funguje?

Stačí si v aplikaci Wolt na hlavní stránce nabídky vložit do košíku rovnou i vybrané zboží, například notebook, čtečku Kindle nebo oblíbenou stavebnici Lego. V rámci aplikace za nákup lidé také zaplatí a už za půl hodiny mohou mít vánoční dárky u sebe, aniž by museli opustit domov nebo svou kancelář. Aplikace Wolt je k dispozici pro operační systémy iOS i Android, funguje ale i na webu www.wolt.com.

Pětidenní test nového způsobu doručování nákupů podpoří kampaň, která startuje 18. 12. 2018 speciální edicí soutěže Vyhraj to! na MALL.TV. Naváže na ni komunikace na sociálních sítích partnerů a bannerová podpora v rámci prostoru MALL Group a aplikace Wolt.