České e-shopy mají své předvánoční žně na Black Friday a dva týdny před Vánoci

On-line nákupy dárků již neodmyslitelně patří i k českým vánocům. Aktuální data největšího českého cashbacku Plná Peněženka z posledního měsíce roku ukazují, že vrchol online nákupní horečky letos nastal mezi 10. – 16. prosincem – tedy dva týdny před Štědrým dnem, kdy e-shopy ještě garantují včasné doručení vánočních překvapení. V tomto týdnu se nakupovalo o 35 % více než je obvyklé. Jen přes cashback portál Plná Peněženka přitom Češi našli pod stromečkem dárky nakoupené on-line měsíc před Vánoci za 100 milionů korun. Češi letos utráceli více než loni. Mediánová cena jedná objednávky vrostla o třetinu na 1229 korun. V posledním týdnu před Vánoci lidé on-line nakupovali hlavně zájezdy a pobyty (šlo až o třetinu on-line nakoupeného zboží na poslední chvíli s cashbackem).

Veškeré podrobnosti i včetně grafů a citací z ankety, kterou Plná Peněženka uspořádala mezi českými e-shopy najdete v tiskové zprávě.

Reklamy