Na veletrhu CES 2019 Panasonic ukazuje, jak chytré technologie ovlivní naše domácnosti, cestování i infrastrukturu

Ósaka, Japonsko – Společnost Panasonic Corporation představuje v Las Vegas řadu projektů, jejichž společným jmenovatelem je inteligentní integrace produktů a nových digitálních platforem. Stánek Panasonic je rozdělen do čtyř sekcí – Connected Mobility (Chytrá auta a další vozidla), Intelligent Living Spaces (Inteligentní bydlení), Immersive Experiences (Zážitky, které vás pohltí) a Human Insights Technology (Technologie v každodenním životě), které ukazují, jak lze díky originálním technologiím Panasonic propojit skutečný a virtuální svět.

Aplikace ke stažení

Veletrh CES bez mobilních aplikací, to by už ani nešlo. I Panasonic má svou aplikaci, kterou si můžete stáhnout z Google Play nebo App Store firmy Apple. V aplikaci budou návštěvníci informováni o časech komentovaných prohlídek, zajímavostech a dalším obsahu, který uvádí vystavené technologie do kontextu.

Sledujte nás na CES živě

Nejrůznější události a aktivity ze svého stánku bude Panasonic streamovat i živě, na mikrowebu http://www.panasonic.com/CES. Můžete se těšit na živé video vstupy, nejrůznější oznámení a další obsah. Po veletrhu budou videa uložena do archivu.

Číslo stánku Panasonic: Las Vegas Convention Center Hall #12908

Web: https://www.panasonic.com/CES 

Hashtagy: #PanasonicCES, #PanasonicTech

Hlavní expozice na stánku Panasonic:

Connected Mobility Originální technologie související s auty a dopravou obecně. K vidění bude například koncept SPACe_C (zkratka Sharing Panasonic Autonomous Connected e-Mobility, tedy autonomní sdílený elektromobil). Ten se skládá z podvozku a kabiny pro pasažéry, kterou lze oddělit. Vystavené projekty Panasonic jsou ekologické, bezpečné a přitom komfortní, díky nim lze nahlédnout do budoucnosti dopravy.
“48v ePowertrain” & “SPACe_C”

Podvozek 48v ePowertrain Platform, který Panasonic představil na CES 2018, prošel během uplynulého roku výrazným vývojem. Nová verze je stejně velká jako předchozí, ale má dvojnásobný výkon, elektromobily díky ní budou lehčí a nabídnou jak více místa pro pasažéry, tak i delší dojezdovou vzdálenost.

Koncept SPACe_C tvoří podvozek 48v ePowertrain Platform s pohonnou jednotkou, který lze kombinovat s různými typy kabin. Toto řešení tak výrazně rozšiřuje možnosti mobility – snižuje náklady a lze ho využít k nejrůznějším účelům.   

Na stánku předvídáme, jak lze koncept SPACe_C využít coby součást základní infrastruktury, která pomůže jednotlivým uživatelům i celým komunitám. Jako příklad praktického využití Panasonic vystavuje verzi SPACe_C eMart s mrazícím boxem v kabině, tedy vozidlo určené k rozvozu potravin.
“SPACe_L” (dokonalý komfort v autonomním vozidle)

Kromě řešení motoru, které je ekologické, bezpečné a komfortní, ukazuje Panasonic i kombinaci dalších technologií ve verzi pro osobní automobily. Světla, klimatizace, vzduchotechniku, sedadla a senzory všeho druhu, to vše používáme v jiných oblastech (zejména v bydlení) a vše můžeme využít i zde.
Systémové řešení v praxi – služba Harley-Davidson® “LiveWire™”

Harley-Davidson představuje na severoamerickém trhu svůj první elektrický motocykl LiveWire s inteligentními funkcemi a službami. Panasonic pro něj poskytuje systémové řešení s inteligentní platformou OneConnect®. Řidiči se budou moci na vlastní oči přesvědčit, o jaké výhody se jedná (např. budou moci kdykoli zkontrolovat stav motocyklu nebo ho sledovat v případě krádeže).
Elektrokola

V průběhu fiskálního roku, který skončí v březnu 2020, začne ve Spojených státech Panasonic prodávat ve spolupráci s firmou Kent International Inc. elektrokola. Na letošním veletrhu CES vystavujeme tři modely určené pro americký trh a vybavené technologií Panasonic Cycle Technology.
Inteligentní řešení dopravy

V této části představuje Panasonic platformu V2X Cirrus by Panasonic. Jedná se o platformu s otevřenou architekturou umožňující navázat celou řadu nejrůznějších partnerských a jiných vztahů. Na stánku si návštěvníci budou moci prohlédnout síťové operační centrum, provozované ve spolupráci s dopravním úřadem státu Colorado (CDOT).
Automobilová kyberbezpečnost

Panasonic představuje bezpečnostní systém, který umožňuje významně snížit náklady spojené s odhalováním a řešením zranitelných míst. Umělá inteligence, vyvinutá speciálně pro automobily, pomáhá při odhalování kybernetických útoků, technologie SIEM analyzuje komunikaci a informuje o případném riziku.
Avionika NEXT

Zde se představuje NEXT – nová generace letové servisní platformy, a také koncept mimořádně pohodlného sedadla v letadle.

Intelligent Living Spaces Vystavené projekty se zaměřují na lidi a jejich komfort v nejrůznějších situacích a v různém věku.
Panasonic β (JELO/HomeX)

Video prezentace představuje koncept Panasonic β, jehož cílem je zlepšit kvalitu života uživatelů. Na několika příkladech vysvětlujeme způsoby, kterými toho dosahujeme. K vidění je univerzální vývojářská platforma JELO pro návrhy uživatelských rozhraní a integrovaná platforma HomeX pro životní styl.  Kromě toho Panasonic organizuje několik panelových diskuzí denně.

Immersive Experiences Panasonic nabídne nezapomenutelné zážitky – naplno si s využitím audio a video technologií vychutnáte prostředí zábavních parků, muzeí, stadionů a dalších míst.
Špičkové projektory / sledování v reálném čase a videomapping

Ve spolupráci s multimediálním studiem Moment Factory vyvinul Panasonic nový systém pódiové prezentace. Pohyby účinkujících se kombinují s obrazy v rychlém mappingu, který dokáže vyhodnotit pohyb a následně zpracovat a zobrazit snímek za dobu kratší než 0,002 s.  

Gramofon s přímým náhonem

Gramofony řady Technics SL-1200 stály u zrodu taneční klubové hudby, kromě toho se vyznačují špičkovou zvukovou kvalitou. Na stánku Panasonic na CES budeme mít vlastního dýdžeje, který představí možnosti nejnovějšího modelu SL-1200MK7 se stejně snadným ovládáním, jakým se vyznačovali jeho předchůdci.
Full Frame bezzrcadlovka LUMIX S

Na veletrhu vystavuje Panasonic prototyp FULL FRAME bezzrcadlovky LUMIX S, s bajonetem typu Leica L. Součástí expozice jsou i velkoformátové fotografie, pořízené novým modelem. Další snímky jsou ukazovány na 4K OLED televizi TX-65/55GZ2000, která má v Las Vegas rovněž premiéru. Mimo jiné předvedeme novou funkci HLG (Hybrid Log Gamma) Photo, která slibuje vynikající fotografie s výtečným dynamickým a barevným rozsahem. Panasonic tak nabídne nové způsoby, jak si vychutnat fotografování.

Tematická expozice Changing Photography (Měníme fotografii) představí úspěchy společnosti Panasonic v oblasti bezzrcadlovek za uplynulé desetiletí. Kromě toho se zaměří na technologické vlastnosti, díky nimž se již dlouho nachází na samé špičce ve snaze dosažení maximální obrazové kvality. Soustředíme se především na čtyři základní technologie – objektivy, automatické ostření, stabilizaci obrazu a natáčení videozáznamů.
Audiosystém nejvyšší třídy ELS Studio 3D™

Špičkový audiosystém ELS STUDIO 3D ladil osminásobný držitel Grammy®, producent a zvukový technik Elliot Scheiner. Systém tvoří 16 reproduktorů s celkovým výkonem 710 W, nechybějí ani čtyři overhead reproduktory Highline Ultra Slim™.

Human Insight Technology Panasonic představí technologie, které vylepšují každodenní život.
Senzory lidských vlastností (rozpoznávání tváře, odhad věku a pohlaví, údaje o životních funkcích)

Systém využívá současně kamerovou technologii, obrazové procesory a umělou inteligenci. Vyhodnotí vzhled a údaje o životních funkcích (např. tepové frekvenci) a následně tyto informace využije k rozpoznání tváře nebo určení věku a pohlaví. Náš demonstrátor umožní návštěvníkům, aby si vše v praxi vyzkoušeli, a poznali, jak technologie pomáhají v domácnosti, na pracovišti i ve veřejných prostorech.
Senzor stresu

Tato technologie rozezná pomocí 3D senzorů v testovacím prostředí pohyb lidského těla a na základě pozorování odhadne různé hodnoty, primárně zaměřené na fyzický stres. Využití najde například ve zdravotnictví, sportovním tréninku, v rehabilitaci, ale i v průmyslovém provozu.
Senzor emocí

Kamery, tepelné kamery, tlakové i pachové senzory a analytické systémy, to vše dává dohromady inteligentní technologii schopnou předpovídat a vyhodnocovat s maximální přesností emoce, tepelný komfort, stres a další faktory. Na základě získaných údajů lze pak upravit prostředí v domácnosti nebo v chytrém autě a maximálně tak přispět ke komfortu uživatele.

Stánek – základní informace

Datum: 8. ledna (úterý) – 11. ledna 2019 (pátek)

Místo: Las Vegas Convention Center (LVCC), Central Hall (#12908)

Velikost stánku: 1 486 m2

Kromě hlavního stánku v LVCC (viz obrázek nahoře) provozuje Panasonic ještě další výstavní prostory – stánek Technics v Tech West, stánek inkubátoru 100BANCH, který podporuje mladé talentované tvůrce při vývoji nových hodnot pro příští století, a stánek firmy ATOUN, části společnosti Panasonic zaměřené na vývoj asistenčních pomůcek.

TECHNICS

Místo: Venetian Tower (Suite 29-111)

Obsah: Nové produkty značky Technics

– Přehrávač Super Audio CD se síťovými funkcemi SLG700

– Špičkový gramofon s přímým náhonem SL-1500C

– Bezdrátová sluchátka s tlumením hluku EAH-F70N

– Bezdrátová sluchátka EAH-F50B

100BANCH:

Místo: Sands, Halls A-D (#42711)

Obsah: Prototypy technologických zařízení

– Světlo, díky němuž si vychutnáte stín, RGB Light

– Digitální přístroj na pletení vláken, Solidknit

– Překladač s komiksovými bublinami, Fukidashi

– Systém na cyklickou produkci potravin, Now Aquaponics!

– Konvice, která sama uvaří výborný čaj, IoT teapot teplo

ATOUN:

Místo: Las Vegas Convention Center (LVCC), South Hall 2 (#27018)

Obsah: Asistenční pomůcky

– Elektrický opasek, ATOUN MODEL Y

– Prototyp asistenční pomůcky pro invalidy, HIMICO

Tiskové materiály:

Fotografie a další materiály jsou ke stažení na adrese

https://news.panasonic.com/global/presskits/ces2019

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je celosvětovým lídrem v rozvoji elektronických technologií a řešení pro zákazníky v odvětví spotřební elektroniky, bydlení, automobilovém průmyslu a podnikových řešeních. V roce 2018 oslavila společnost sté výročí založení, od té doby roste v globálním měřítku. V současnosti má po celém světě 591 dceřiných společností a 88 přidružených společností, které za finanční rok končící 31. březnem 2018 zaznamenaly konsolidované čisté tržby ve výši 61,4 miliard Euro. Hlavním cílem Panasonic Corporation je vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací v různých oborech a využívání svých technologií k zajištění lepšího života a lepšího světa pro své zákazníky. Chcete-li se o skupině Panasonic dozvědět více, navštivte http://www.panasonic.com/global.

Reklamy