Čtenáři iDNES.cz už počtvrté rozdají ceny televizním seriálům, filmům a zábavným pořadům

Na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA příští týden startuje čtvrtý ročník televizních cen. Čtenáři vyberou nejlepší český seriál, zábavný pořad, reality show, dokumentární cyklus, televizní film či pohádku, které v roce 2018 viděli na obrazovkách. Hlasovat v pěti kategoriích mohou postupně od pondělí 14. ledna do půlnoci 21. ledna. Výsledky budou známy v úterý 22. ledna.

„V přehledu loňských novinek se dá vysledovat několik zajímavých změn,“ říká filmová kritička a vedoucí kulturní rubriky portálu iDNES.cz a deníku MF DNES Mirka Spáčilová. „Jednak přibylo seriálů, které se odklonily od stále převažujícího žánru krimi, jednak přibylo historických látek či děl založených na skutečných událostech. A stále větší diváckou oblibu si získávají dokumentární série.“

Vyhlášení výsledků završí udělení redakční ceny pro televizní osobnost roku. V předchozích ročnících cenu pro osobnost převzali moderátor Leoš Mareš (Bojovník roku 2015), herec Jan Cina (Dříč roku 2016) a režisér Jiří Strach (Pohádkář roku 2017).

Držitelé ocenění pro televizní osobnost roku 2018 budou vyzpovídáni v kulturním magazínu Za scénou na videoportálu iDNES.tv.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy