Na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA příští týden startuje čtvrtý ročník televizních cen. Čtenáři vyberou nejlepší český seriál, zábavný pořad, reality show, dokumentární cyklus, televizní film či pohádku, které v roce 2018 viděli na obrazovkách. Hlasovat v pěti kategoriích mohou postupně od pondělí 14. ledna do půlnoci 21. ledna. Výsledky budou známy v úterý 22. ledna.
„V přehledu loňských novinek se dá vysledovat několik zajímavých změn,“ říká filmová kritička a vedoucí kulturní rubriky portálu iDNES.cz a deníku MF DNES Mirka Spáčilová. „Jednak přibylo seriálů, které se odklonily od stále převažujícího žánru krimi, jednak přibylo historických látek či děl založených na skutečných událostech. A stále větší diváckou oblibu si získávají dokumentární série.“
Vyhlášení výsledků završí udělení redakční ceny pro televizní osobnost roku. V předchozích ročnících cenu pro osobnost převzali moderátor Leoš Mareš (Bojovník roku 2015), herec Jan Cina (Dříč roku 2016) a režisér Jiří Strach (Pohádkář roku 2017).
Držitelé ocenění pro televizní osobnost roku 2018 budou vyzpovídáni v kulturním magazínu Za scénou na videoportálu iDNES.tv.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.