Mastercard ocenila banky za projekty v oblasti platebních karet 2018

Praha 11. ledna – Společnost Mastercard udělila výroční ceny za výjimečné projekty v oblasti platebních karet. Cenu Issuer 2018 za největší absolutní nárůst objemu na vydaných platebních kartách obhájila Airbank. Ocenění Acquirer 2018 za největší absolutní narůst objemu karetních transakcí u obchodníků si stejně jako minule odnesla ČSOB. Slavnostní předání cen se konalo na výroční konferenci Mastercard v pražském centru DOX+.

„Děkuji oceněným partnerským bankám za to, že díky společnému úsilí se Česko řadí mezi přední inovátory v platbách a přispíváme ke komfortu pro klienty a k rozvoji finanční gramotnosti i celé ekonomiky. Výhodnost karetních transakcí již chápou i malé a střední podniky, oblast školství, finanční správa a města. Zároveň díky inovacím v mobilních platbách mohou zlepšovat pohodlí obsluhy i obchodníci. To mi dává jistotu, že i další roky můžeme očekávat zajímavé projekty,“ řekl generální ředitel Mastercard pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko Miroslav Lukeš.

Seznam cen a oceněných společností za rok 2018:

 

Ocenění Společnost Projekt
Issuer 2018 Airbank Největší absolutní nárůst objemu na vydaných platebních kartách
Acquirer 2018 ČSOB Největší absolutní narůst objemu karetních transakcí u obchodníků
Premium Card Issuer 2018 Česká spořitelna Největší absolutní narůst objemu na vydaných prémiových kartách
Commercial Card Issuer 2018 Česká spořitelna Největší absolutní narůst objemu na vydaných komerčních kartách
Innovations 2018 Moneta Money Bank Digitalizace karet do nositelné elektroniky
Mobile Payments 2018 Airbank Nejlepší vydavatel karet v kategorii mobilní platby – nejvyšší počet tokenizovaných karet
Marketing Campaign 2018 Raiffeisenbank Nejefektivnější kampaň a nákupní event v jednom na podporu plateb kartami Mastercard – Marianne Days
Priceless Prague 2018 Komerční banka Nejaktivnější banka v rámci podpory programu Priceless Prague – nejvyšší počet aktivních klientů
Priceless Specials 2018 Fio banka Největší absolutní nárůst aktivních klientů Priceless Specials
Advisors Special Mention 2018 UniCredit Bank Aktivace klientů přes inovace a věrnostní platformy
Special Mention 2018 ČSOB Inovativní uplatňování platebních karet ve veřejném sektoru
Special Mention 2018 ČSOB Zavedení programu předplacených karet “Naše stravenka”
Special Mention 2018 KB SmartPay Zavedení akceptace v nových segmentech – B2B
Special Mention 2018 Banka Creditas Exkluzivní debetní karta Mastercard Real Gold z limitované série black&gold

Dvě ocenění dostala Česká spořitelna – jednak za největší absolutní narůst objemu na vydaných prémiových kartách a k tomu i za největší absolutní narůst objemu na vydaných komerčních kartách.

Držitelem ceny Inovations se stala Moneta Money Bank v kategorii mobilní platby za digitalizaci platebních karet do nositelné elektroniky Garmin a Fitbit. Ve stejné kategorii uspěla i Airbank jako nejlepší vydavatel karet s nejvyšším počtem tokenizovaných karet. Raiffeisenbank uspěla s nejefektivnější kampaní a nákupním eventem v jednom na podporu plateb kartami Mastercard v rámci Marianne Days.

Fio banka získala ocenění Priceless Specials za největší absolutní nárůst aktivních klientů v tomto věrnostním programu. Komerční banka se zase stala nejaktivnější bankou v rámci podpory programu Priceless Prague, když si připsala nejvyšší počet aktivních klientů.

UniCredit Bank si připsala cenu Advisors Special Mention díky úspěšné aktivaci klientů přes inovace a věrnostní platformy. Polovinu ze čtyř ocenění Special Mention si odnesla ČSOB – za inovativní uplatňování platebních karet ve veřejném sektoru a zavedení programu předplacených karet “Naše stravenka”. Zbylá získala KB SmartPay za zavedení akceptace v segmentu B2B a Banka Creditas za exkluzivní zlatou limitovanou debetní kartu Mastercard Real Gold.

O společnosti Mastercard
Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je jednička v oblasti inteligentních, pohodlných a bezpečných plateb. Provozujeme nejrychlejší síť pro zpracování plateb, která propojuje spotřebitele, finanční instituce, obchodníky, vlády a podniky ve více než 210 zemích a teritoriích celého světa. Produkty a řešení společnosti Mastercard ještě více usnadňují, zabezpečují a zefektivňují každodenní obchodní činnosti – například nakupování, cestování, podnikání a hospodaření s financemi. Sledujte nás na Twitteru @MasterCardNews, připojte se k diskusi na CashlessPioneers Blog a přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv v Engagement Bureau.