Realitní portál Reality.iDNES.cz hlásí: Známe vítěze 1. ročníku soutěže Realiťák roku

První ročník prestižní soutěže Realiťák roku, která vznikla ve spolupráci realitního portálu Reality.iDNES.cz mediální skupiny MAFRA a Realitního vzdělávacího institutu, už zná svého vítěze. Stal se jím Ing. Zbyněk Hloušek z Hloušek Reality. Hlavním cílem soutěže je snaha o povznesení realitní profese a motivace realitních makléřů k dalšímu sebevzdělávání a zvyšování profesionality. Široké veřejnosti by pak měla usnadnit výběr spolehlivého průvodce na cestě za splněným snem o novém bydlení.

Soutěž Realiťák roku byla představena 17. dubna 2018 na 3. odborné realitní konferenci v Praze. Hlasování, které probíhalo na realitním portálu Reality.iDNES.cz a na webu http://www.RealitakRoku.cz, bylo spuštěno v polovině května loňského roku a ukončeno 31. 12. 2018. Hlasovat mohl kdokoliv z řad veřejnosti i odborníků z praxe.

Předsedkyní odborné poroty soutěže Realiťák roku se stala ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová a záštitu nad soutěží převzala Hospodářská komora hlavního města Prahy a její sekce realitní, stavební a územního plánování.

Absolutní vítěz

Celkový vítěz byl vyhlášen 15. ledna na konferenci v pražském Cubex centru, kde probíhalo finálové hlasování. Účastníci konference vybírali mezi TOP 20 finalisty. Vítěz pak vzešel součtem hlasů veřejnosti a hlasů z konference.

„Snažili jsme se o povznesení profese realitního makléře. Chceme realiťáky motivovat k lepším výkonům, sebevzdělávání a přemýšlení o vlastní profesi,“ říká Ivana Cikánková z Realitního vzdělávacího institutu, který byl jedním z pořadatelů soutěže.

Historicky prvním Realiťákem roku se stal Ing. Zbyněk Hloušek z Hloušek Reality, druhý skončil Pavel Kosina z dumrealit.cz a na třetím místě se umístila Lucie Kafková z realitní kanceláře ERA Reality.

Cena odborné poroty

Hlavní cenu odborné poroty si odnesl opět Zbyněk Hloušek z Hloušek Reality. Porota hodnotila jednotlivé soutěžící na základě osobního setkání a aktivit, které během své práce uplatňují.

Věřím, že byl vybrán nejvhodnější kandidát, který nejenže odvádí skvělé výsledky v práci se svými klienty, ale také má zájem o sebevzdělávání a vlastní rozvoj v rámci své praxe,“ hodnotí finální volbu Lucie Dohnalová z LIGS University, která dodala hlavní cenu pro vítěze této kategorie.

Kategorie Realiťák kraje

Realitní makléři, kteří se dle hlasování veřejnosti ve svém regionu umístili na prvním místě v kategorii Realiťák kraje:

  • Zbyněk Hloušek – Hlavní město Praha
  • Richard Kašpar – Jihočeský kraj
  • Jaroslav Kováč – Jihomoravský kraj
  • Renáta Pfisterová – Karlovarský kraj
  • Michal Kriška – Kraj Vysočina
  • Michal Parák – Královéhradecký kraj
  • David Eichler – Liberecký kraj
  • Nela Matušková – Moravskoslezský kraj
  • Antonín Fidler – Olomoucký kraj
  • Roman Smejkal – Pardubický kraj
  • Jan Kopta – Plzeňský kraj
  • Pavel Kosina – Středočeský kraj
  • Tomáš John – Ústecký kraj
  • Michal Macháček – Zlínský kraj

Druhý ročník startuje v únoru

Další ročník soutěže Realiťák roku na sebe nenechal dlouho čekat. Petr Makovský z realitního portálu Reality.iDNES.cz, Pavel Tomek z ADOL Monitor a David Koppitz z MMR oznámili start 2. ročníku ihned po vyhlášení vítězů prvního ročníku. Bude plně pořádán realitním portálem Reality.iDNES.cz ve spolupráci se společností ADOL Monitor.

„Hlasování začne v únoru a ukončíme je v listopadu. Druhého Realiťáka roku i vítěze dalších  kategorií vyhlásíme 18. ledna 2020 na prvním realitním plese,“ říká Monika Lukášová, ředitelka soutěže Realiťák roku 2019.

„Jsme velmi rádi, že patronkou soutěže se stala opět ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová. Záštitu udělilo Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Hospodářská komora hlavního města Prahy, Asociace realitních kanceláří ČR, Realitní komory ČR a Evropský klub realitních kanceláří. Celá soutěž tak získá z profesního hlediska ještě větší význam,“ uzavírá Petr Makovský z realitního portálu Reality.iDNES.cz.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy