Deník Lidové noviny mediální skupiny MAFRA ve spolupráci se zkušenými lektory projektu Zkoušky nanečisto pro své čtenáře a zejména pro jejich děti a vnoučata, žáky pátých a devátých tříd základních škol, opět připravil komplexní přípravu k letošním příjímacím zkouškám CERMAT na střední školy. Seriál Přijímačky ve třiceti lekcích pomůže s vysvětlením záludností českého pravopisu i s matematickými poučkami včetně velkých opakovacích testů. První díl s bonusem navíc vyjde už v pátek 25. ledna.
Seriál Přijímačky čtenáře postupně provede základním učivem – nejdůležitějšími tématy z českého jazyka a matematiky, která jsou nejčastější a nezbytnou součástí přijímacích zkoušek na střední školy.
Hned na úvod Lidové noviny připravily pro budoucí studenty také praktický dárek: v pátek 25. ledna bude součástí novin i „tahák“ ke zkouškám z matematiky v podobě vloženého listu se základními početními pojmy, vzorci a operacemi s čísly, přehledně zpracovanými jak pro žáky pátých, tak devátých tříd základních škol.
Ověřit si své znalosti mohou v rozsáhlém vstupním testu obsahujícím základní typy příkladů a otázek, které se u přijímacích zkoušek nepochybně objeví. Na pátek 25. ledna je připraven test z matematiky, v sobotu 26. ledna bude k dispozici test z českého jazyka.
Po vysvětlení veškeré látky a třítýdenní přestávce se v pátek 22. března seriál na stánky vrátí s velkými opakovacími testy „na poslední chvíli“. Závěrečný díl pak vyjde ve čtvrtek 11. dubna, tedy den před prvním termínem přijímacích zkoušek na střední školy.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.
Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.