Pražské prodejny Lidl získaly ocenění za kvalitu

Prodejny Lidl v Praze, které jsou otevřeny v ulicích Lhotecká a K Barrandovou, bodovaly v prestižní soutěži Diamantová liga kvality. Náleží jm nejen certifikát Držitel ocenění Diamantové ligy kvality, ale získaly také Zvláštní cenu prezidenta Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR. Ceny převzali zástupci prodejen na slavnostním galavečeru Diamantové ligy kvality, který se konal ve čtvrtek 24. ledna v Kaiserštejnském paláci v Praze.

„Ceny nás samozřejmě těší. Největší zásluhu na tomto úspěchu mají přitom všichni zaměstnanci prodejen, díky kterým se sem zákazníci rádi vracejí,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Zuzana Holá.

Prodejna v ulici K Barrandovu byla otevřena v červenci 2017, druhá oceněná prodejna v ulici Lhotecká přivítala první zákazníky o rok později. V obou případech se jedná o prodejny nové generace, jejichž stavby nahradily původní prodejny. Zákazníkům nabízí pohodlné nakupování od začátku do konce. Při výstavbě bylo pamatováno také na zaměstnance, kteří mohou využívat prostorné zázemí včetně odpočinkové místnosti a nebo zastřešené terasy.

Diamantová liga kvality je společným projektem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a Ministerstva průmyslu a obchodu, který podporuje vláda České republiky a je součástí Národní politiky kvality.  Prodejny jsou hodnoceny nezávislými auditory na základě parametrů, jako jsou legislativní pravidla, hygienické podmínky nebo kultura prodeje.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 243 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

 

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem