Německá anketa Best Cars ukázala výrazný skok image značky Hyundai

  • Anketa organizovaná německým motoristickým časopisem AUTO MOTOR UND SPORT poukázala na významné zlepšení image značky Hyundai
  • Podle výsledků ankety zaznamenal Hyundai největší pokrok v oblastech vyspělých technologií a ekologických automobilů
  • Čtenáři uváděli Hyundai jako značku, která dosahuje největšího zvýšení důvěryhodnosti

Hyundai Motor dosáhl v německé soutěži Best Cars 2019, organizované časopisem AUTO MOTOR UND SPORT, největšího zlepšení mezi všemi konkurenty v klíčových oblastech image značky. Ankety se zúčastnilo více než 105 000 čtenářů v Německu. Komplexní studie na základě hlasování automobilových nadšenců ukazuje značku Hyundai ve velmi pozitivním světle, a to zejména v kategoriích „vyspělé technologie“ a „ekologické automobily“.

S nárůstem o 23 procentních bodů v porovnání s výsledky ankety z roku 2015 učinil Hyundai v kategorii „vyspělé technologie“ v povědomí potenciálních zákazníků největší skok ze všech výrobců automobilů. V kategorii „ekologické automobily“ je patrný podobně pozoruhodný vývoj s nárůstem o 32 procentních bodů v porovnání s údaji z roku 2015 – to je opět více než jakýkoli jiný výrobce automobilů. S ohledem na výsledky v těchto dvou kategoriích vykázal Hyundai největší nárůst v odpovědích na otázku „Jaké značky drží podle Vašeho názoru krok s trendy?“ – Hyundai byl jedinou značkou mezi 15 nejlépe umístěnými výrobci automobilů, která vykázala nárůst, a to o 6 procentních bodů v porovnání s rokem 2018.

Zatímco všeobecným stavem byla klesající důvěra spotřebitelů, Hyundai byl jednou z mála značek, které zaznamenaly zvýšení důvěryhodnosti. A navíc se jednalo o největší nárůst ze všech značek, o 9 procentních bodů v porovnání s rokem 2018.

Markus Eiberger, vedoucí inzertní obchodní jednotky vydavatelství Motor Presse Stuttgart, k tomu prohlásil: „Porota německé soutěže Best Cars je erudovaná a vlivná, takže automobilový průmysl očekává výsledky s velkým napětím. Nedávný pokrok značky Hyundai, zejména v oblasti alternativních pohonů, byl členy poroty zaslouženě oceněn, což vedlo k výraznému zvýšení image značky. Také skokový posun vzhůru v žebříčku automobilových značek, udávajících trendy, potvrzuje, že tato značka v současnosti kráčí správným směrem.

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt, k tomu řekl: „Hyundai se během pouhých několika let změnil z rychlého následovníka v lídra v oblasti nových technologií, zejména pro automobily s nízkými a nulovými emisemi. Naše modely NEXO s palivovým článkem, KONA Electric a IONIQ ztělesňují našeho progresivního ducha. S nimi uvádíme na silnice průkopnické automobily. Zatímco mnohé společnosti stále jen hovoří o budoucí mobilitě, my ukazujeme, že budoucnost existuje už nyní. Velmi nás těší, že zákazníci a automobiloví nadšenci tento posun značky Hyundai vnímají, což je patrné i z výsledků studie Best Cars 2019.

Anketa Best Cars 2019 byla již 43. ročníkem tohoto programu, pořádaného od roku 1976. Více než 105 000 účastníků v Německu v ní hlasovalo pro značky, o nichž si myslí, že jsou úspěšné v příslušných kategoriích.

 

Reklamy