Czech News Center prodalo v roce 2018 nejvíce výtisků na českém printovém trhu

Mediální dům CNC se dle dat ABC ČR v prosinci dostal opět nad hranici 100 milionů prodaných výtisků za rok 2018. Necelých 110 milionů prodaných kusů představuje více než třetinu prodejů na celém printovém trhu.

Deník Blesk si za rok 2018 udržel průměrný prodej nad 200 000 prodaných výtisků na vydání a je suverénně nejprodávanějším deníkem na českém trhu. Také všechny nedělníky měly velmi dobrý prodejní měsíc. Ve srovnání s prosincem 2017 si polepšil Nedělní Blesk a Nedělní Aha! o 1 %, Nedělní Sport dokonce o 10 %.

Týdeník Reflex v prosinci 2018 zaznamenal nejvyšší průměrné prodeje v celém roce 2018 – 65 595 ks na vydání – a stal se nejprodávanějším časopisem roku 2018 v segmentu zpravodajských týdeníků.

Silný prosinec zaznamenalo i několik měsíčníků z portfolia CNC. Časopisu Computer se prodalo v prosinci 11 067 ks, což je meziroční nárůst o 20 %. Časopis Dieta měl o 8 % vyšší prodeje než v prosinci roku 2017. Maminka a Mateřídouška zvýšily počet prodaných kusů v meziročním srovnání o 6 %. Největší nárůsty v počtu prodaných kusů za celý rok 2018 zaznamenal měsíčník Blesk Bydlení s průměrem necelých 10 tisíc kusů na vydání, což je meziroční nárůst o 17 %.

Měsíčník ForMen druhý rok za sebou navýšil svůj průměrný prodej na vydání. V roce 2018 se ho prodalo o 10 % více než v roce 2017. Při srovnání s rokem 2016, kdy se měsíčníku ForMen prodávalo 4410 kusů na vydání, je to v roce 2018 téměř dvojnásobek.

Dva roky růstu má za sebou i měsíčník Lidé a Země. Loni se zastavil na číslovce 17 696 ks na vydání, což je oproti roku 2017 nárůst o 1 %, v roce 2016 to bylo 15 410 ks. Úspěšný rok mají za sebou i měsíčník Moje zdraví s meziročním nárůstem o 7 % i Svět motorů speciál s nárůstem 12 %.

CZECH NEWS CENTER a.s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.