Agentura WeDigital připravuje pro Frisco a další klienty instagram strategii i nové kampaně, zároveň rozšiřuje svůj tým

WeDigital, agentura se zaměřením na online video strategii, obsah a influencery,  rozšířila svůj tým o kreativce Benjamina Buttlera (27), který bude zodpovídat za tvorbu videoobsahu. Společně se zbytkem týmu zajistí tvorbu videí k nové kolekci AVON nebo natáčení další výzvy s olympioniky a gamery pro Excelent. WeDigital v novém roce prohloubila spolupráci také s Frisco a Pivovarem Plzeňský Prazdroj – kromě jednotlivých kampaní pro ně připravuje i celoroční instagramovou strategii.

“Jsme známí pro naše know-how a kontakty v oblasti influencer marketingu, pro klienty ale zajišťujeme kompletní digitální marketing postavený na tvorbě online obsahu. I proto jsme se rozhodli agenturu rozšířit o malé produkční studio, které nám pomůže při tvorbě obsahu pro klienty. Zároveň se rozrostl i náš kreativní tým,” říká ředitelka WeDigital Andrea Hurychová.  

Produkční studio bude mít na starost nový kreativec Benjamin Buttler (27). Ve WeDigital bude mimo jiné připravovat videa ke spuštění nové kolekce AVON nebo natáčení další výzvy s olympioniky a gamery pro Excelent, které agentura realizovala i v minulém roce. Benjamin se řadu let věnoval grafice a designu a prošel několika výtvarnými a designovými studii jako jsou #loudmark nebo #dubax. Má za sebou velké vizuální a produkční projekty se značkami jako jsou Baťa, Converse nebo MANA.

Agentura také prohloubila stávající spolupráci s Frisco a Pivovarem Plzeňský Prazdroj – pro oba klienty připravuje instagramovou strategii na rok 2019. Pro Frisco navíc od března spustí společně s agenturou Triad dlouhodobou spolupráci s influencery – cílem bude ukázat, jaké výhody a dopad na kvalitu života má pravidelné setkávání se s kamarádkami. S krátkými influencer kampaněmi pro Frisco začala WeDigital v roce 2017. Vytváří dlouhodobý content plán, fotí a natáčí vlastní obsah a integruje s cílovým publikem, kterým jsou hlavně ženy.

Pro Pivovar Plzeňský Prazdroj připravovala WeDigital kompletní instagramový obsah od poloviny loňského roku. Spolupráce byla prodloužena na celý rok 2019 s cílem přiblížit sledujícím a potenciálním návštěvníkům pivovaru, co vše v něm mohou zažít nebo co zatím o Plzeňském Prazdroji nevěděli.

WeDigital je agentura se zaměřením na online video strategii, obsah a influencery. Expertní tým vede Google certifikovaná trenérka a manažerka prvního ročníku festivalu Utubering Praha Andrea Hurychová. Cílem agentury je posílení značky díky správnému obsahu a vhodné video marketingové strategii. Za tímto účelem pomáhá značkám sdílet jejich příběh pomocí influencerů na YouTube, Instagramu, Facebooku, blozích a dalších sociálních médiích. WeDigital spolupracovala například s Českým olympijským týmem na vybudování největšího sportovního YouTube kanálu v České republice, který má přes 30.000 uživatelů a 3.000.000 zhlédnutí nebo tvořila obsahová videa pro Zoot.cz. Kampaně s influencery připravovala agentura také například pro značky Excelent a Frisco od Plzeňského Prazdroje, AVON nebo Letgo.cz.