STRV má prvního velkého klienta v Londýně. Je jím Josh Wood Colour, který získal investici 6,5 milionu dolarů od Index Ventures

Praha 12. března 2019 – Technologická společnost STRV, která se zaměřuje na design a vývoj softwarových produktů, uzavřela spolupráci s dalším velkým klientem – startupem zaměřeným na barvení vlasů Josh Wood Colour. STRV tak rozšiřuje po loňské úspěšné expanzi do Londýna portfolio klientů z britských ostrovů o významného hráče na poli kosmetického průmyslu, který nyní získal investici ve výši 6,5 milionu dolarů od kapitálového fondu Index Ventures, JamJar Investments a Venrex Investment Management. Index Ventures je díky investicím do Socialbakers, productboardu nebo Gamee aktivní také v Česku.

„Pro Josh Wood Colour budeme budovat portfolio digitálních produktů, se kterým mají ambici vyzvat velké hráče na poli barvení vlasů a obecně lídry na poli kosmetického průmyslu. Ten nyní ovládají velké korporace, jejichž distribuce se zaměřuje na kamenné obchody a nejsou moc silné v online prodeji. Za úspěchem Josh Wood Colour stojí především práce zakladatele Joshe Wooda, který je jedním z nejrespektovanějších světových vlasových barvířů a za nímž létají celebrity z celého světa,“ říká spoluzakladatel a CEO STRV Lubo Smid.

Po dřívějších úspěších, kdy STRV začalo pracovat pro významné společnosti Microsoft nebo Tinder, je rozšíření na britský trh dalším logickým krokem, prostředí začínajících i etablovaných technologických firem v Londýně je totiž ve světě startupů i technologických společností fenoménem. Londýn nabízí obrovský ekonomický ekosystém, investice, startupy a nejvíce evropských jednorožců.

Sám Josh Wood se v kosmetickém průmyslu pohybuje přes třicet let, je globálním ambasadorem pro vlasovou kosmetiku Wella a globálním kreativním ředitelem pro Redken. Jeho portfolio zahrnuje nejen barvy na vlasy či pudry na zakrytí odrostů, ale i šampony a kondicionéry pro specifické barvy vlasů. Loni Josh Wood Colour zaznamenal zásadní nárůst prodejů, a to i díky uzavření partnerství s britským řetězcem drogerií Boots, který zvýšil prodeje v kategorii vlasové kosmetiky na 240 000 produktů, což je nejvyšší nárůst za více než poslední desetiletí.

Významné investice dostali i další klienti – ClassDojo a The Athletic

Poslední dobou také získali zásadní investice další američtí klienti STRV. Sportovní mediální společnost The Athletic, které STRV pomohlo s vývojem aplikace pro iOS a později pro Android, získala 40 milionů dolarů. Komunikační platforma ClassDojo, která spojuje žáky, učitele a rodiče, získala ve čtvrtém kole 35 milionů dolarů, celkové investice přesáhly 66 milionů dolarů. ClassDojo je v USA nejvýznamnější aplikací ve školství, dostupná nyní ve 180 zemích, což potvrzuje i ocenění EdTech Digest za nejlepší komunikační řešení, jež firma získala v roce 2018. STRV se pro ClassDojo již více než čtyři roky podílí na vývoji aplikace pro iOS i Android společně s interním týmem, který sídlí v San Francisku.

STRV má za loňský rok za sebou úspěšný meziroční růst obratu o 35 procent, tržby pak vzrostly na 16,1 milionu dolarů. Stěžejní je především poskytování služeb pro americké klienty, na kterých se utržilo 13,6 milionu dolarů. To se povedlo i díky posílenému leadership týmu a personálnímu růstu firmy.

Více o STRV

STRV je technologická společnost se zaměřením na design a vývoj softwarových produktů. Její know-how využívají klienti od startupů po firmy z žebříčku Fortune 500, převážně v USA. STRV otevírá pro své klienty nové příležitosti za pomocí moderních technologií a přístupu Minimum WOW Product, který klade důraz na opravdovou přidanou hodnotu produktu pro uživatele i byznys a oproti MVP (minimum viable product) se nesnaží pouze o jeho životaschopnost. Od založení v roce 2004 uvedla společnost na trh stovky aplikací a řešení pro klienty Microsoft, Tinder nebo Hallmark. V roce 2017 zařadili Deloitte a noviny Financial Times společnost STRV mezi nejrychleji rostoucí evropské firmy. CEO společnosti je od počátku roku 2018 její spoluzakladatel Lubo Smid.

 

Označeno tagem