Nové štúdio HNtelevízie už počas prezidentských volieb

Bratislava, 12. 3. 2019 – Priebežné výsledky, komentáre politológov, rozhovory s renomovanými hosťami a vstupy z volebných štábov – to všetko prinesie návštevníkom HNonline.sk počas prezidentských volieb 16. marca 2019 večer v živom volebnom štúdiu HNtelevízie so začiatkom o 21:45. HN pri tejto príležitosti predstaví celkom nové televízne štúdio. Pozrite sa s nami, čo sa zmenilo a čo HN TV pre divákov pripravuje.

Vydavateľstvo MAFRA Slovakia sa po akvizícii vydavateľstva Bauer stalo druhým najväčším vydavateľstvom na Slovensku a darí sa mu aj v online. HNonline.sk počas Komunálnych volieb 2018 prekonalo rekord v návštevnosti a v súčasnosti je štvrtým najnavštevovanejším spravodajským portálom na slovenskom internete. Dôležitou súčasťou spravodajského pokrytia volieb bude znova živé vysielanie volebného štúdia v HNtelevízii. Volebný večer prinesie portál HNonline.sk z nového moderného štúdia internetovej televízie vydavateľstva.

„Po mimoriadne pozitívnej skúsenosti s volebným štúdiom počas Komunálnych volieb sme pripravili moderný koncept aj na voľby prezidentské. Tie budeme navyše vysielať z celkom nového štúdia, o ktoré sa znova postaral Jaroslav Holota,“ hovorí riaditeľ HN TV Denis Schvarcz. Zároveň dopĺňa, že zmena sa netýka iba vizuálnej stránky štúdia: „Koncept prezidentského volebného vysielania pripravujeme v spolupráci si Tiborom Búzom, ktorého skúsenosti a rady sú inšpiratívne a posúvajú nás dopredu. Okrem volebnej noci ale pripravujeme na jar aj celkom novú obsahovú štruktúru HN televízie. Milión videní vlastných videí v minulom roku je dobrým základom, na ktorom pracujeme. Už v najbližších mesiacoch po prezidentských voľbách návštevníci HNonline.sk zaregistrujú ešte lepšiu, modernejšiu HNtelevíziu.“

HNtelevízia oficiálne spúšťa koncept nového štúdia 16. marca pri príležitosti, ktorú bude celé Slovensko pozorne sledovať – prvé kolo prezidentských volieb. Prezidentské voľby minútu po minúte nezabudnite sledovať v celkom novej HN TV na hnonline.sk už v sobotu od 21:45 hod.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.