Unikátní AlzaCafé pro zákazníky poboček neomezeně a zdarma

Praha, 19. 3. 2019 – Alza nabízí svým zákazníkům vždy nadstandardní služby a nově pro ně připravila na všech svých pobočkách šálek vlastní čerstvě mleté kávy AlzaCafé zdarma.

Alza přišla s myšlenkou vlastní značky prémiové zrnkové kávy na sklonku roku 2017. Směs speciálně vybraných zrn pro náročné milovníky kávy v České a Slovenské republice nabízí firma pod vlastní značkou AlzaCafé. Balení 1 kg lze pořídit za neuvěřitelných 329 Kč, k dispozici jsou i balení 250 g. Od zavedení do prodeje se této unikátní směsi 100% Arabiky pocházející z Brazílie, Jižní a Střední Ameriky prodalo přes 23 tun. V přepočtu na balení jde o více než 33 000, čímž se AlzaCafé stalo nejprodávanější kávou v Alze.

Firma jde ovšem ještě dál a rozhodla se nabídnout šálek této kávy všem svým zákazníkům zcela zdarma. Nabídka platí v Čechách i na Slovensku na všech prodejnách, mimo Showroomy, kde jsou samostatné kavárny. A platí nejen pro zákazníky při vyřízení jejich požadavku, ale i jako benefit pro zaměstnance společnosti.

Stylové samoobslužné AlzaCafé bary nabídnou zájemcům pravý požitek z kávy: zrnková káva je totiž čerstvě umleta v italských kávovarech značky La Rhea přímo před zákazníkem. AlzaCafé nabízí vyváženou, plnou chuť s čokoládovými tóny, nejeví jakékoliv známky kyselosti a voní po lískovém oříšku. Káva je vždy čerstvá, jelikož je pražená a balená u lokální pražírny v Praze, čímž firma podporuje českou ekonomiku. Milovníci tohoto lahodného černého moku si tedy nově mohou šálek této exotické pochoutky přímo při nákupu nejen vychutnat, ale také rovnou na místě zakoupit, neboť pro zájemce jsou balení kávy na každé prodejně ihned k odběru.

Firma navíc i nadále uplatňuje svou odpovědnost za udržitelný rozvoj a životní prostředí, kávu si tak zákazníci budou moci vychutnat z ekologických kelímků vyrobených z papíru.

Více informací o kávě pro ČR zde: https://www.alza.cz/alzacafe, pro SR zde: https://www.alza.sk/alzacafe/v9912.htm.

O společnosti Alza.cz a.s.:

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium,. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi prodejci elektra, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 64 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

 

Reklamy