Apple Pay na Alza.cz – 4 miliony Kč za 14 dní

Praha, 21. 3. 2018 – Nová platební metoda Apple Pay slaví na Alze úspěch. Během dvou týdnů od spuštění už s její pomocí zaplatili zákazníci e-shopu zboží za více než 4 miliony korun. Nejvyšší z téměř 2 tisíc unikátních transakcí byl nákup velkokapacitního datového úložiště v hodnotě 70 tisíc korun.

Od spuštění platební služby Apple Pay v České republice uplynul měsíc. Desetitisíce českých jablíčkářů službu už vnímají jako běžnou součást svých životů, která jim v mnohých ohledech usnadňuje nakupování.

„Dění na poli finančních i dalších služeb intenzivně sledujeme a pokud se objeví zajímavá novinka, chceme ji zákazníkům nabídnout mezi prvními. Apple Pay ve světě usnadňuje nakupování statisícům lidí, Češi mezi ně bezesporu patří,“ uvedl finanční ředitel Alza.cz Jiří Ponrt. Platby kartou navíc podle něj získávají na oblibě, v závěru loňského roku už tvořily více než polovinu všech transakcí v Alze. „Mezi našimi zákazníky je celá řada uživatelů značky Apple, dá se tedy očekávat, že oblíbenost této metody ještě poroste.“

Služba Apple Pay představuje mimořádně jednoduché placení iPhonem nebo prostřednictvím chytrých hodinek Apple Watch na všech bezkontaktních platebních terminálech. Není potřeba nosit u sebe platební kartu, nabízena je zcela zdarma, je maximálně bezpečná a rychlá. Navíc při platbě není nutné ani připojení k internetu. U transakcí nad 500 Kč také není potřeba zadávat PIN jako u platební karty.

Přes Apple Pay zaplatí zákazník na Alze skrze mobilní aplikaci Alza.cz z App Storu, ve které se tato možnost zobrazí při vyplňování objednávky v sekci plateb. Zaplacení je prakticky stejně jednoduché jako u bezkontaktního terminálu a poskytuje i stejné výhody. Odpadne tak například nutnost vypsat údaje o kartě do platební brány. Jelikož se navíc k platbě objednávky použije virtuální karta zařazená ve Wallet, obchodník neuvidí stejně jako v případě použití bezkontaktního terminálu žádné údaje z fyzické karty nakupujícího.

Platby se pak potvrzují stejně jako v obchodech – přes Touch ID či Face ID v závislosti na tom, jaký iPhone nebo iPad zákazník používá. V brzké době se rovněž plánuje spuštění podpory Apple Pay přímo na webu, díky čemuž bude možné platit přes tuto službu i na Macu se Safari. Nutná ale opět bude kompatibilita – tedy existence Touch ID, které naleznete na MacBooku Air a Pro s Touch Barem, či iPhone nebo Apple Watch v blízkosti.

Zákazníci doposud nejvíce kvitují rychlost a uživatelskou jednoduchost. Řada z nich se také svěřila, že kvůli této revoluční službě musela změnit bankovního providera – některé velké banky totiž službu stále nenabízejí.

Více informací zde: https://www.alza.cz/apple-pay

O společnosti Alza.cz a.s.:

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 64 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.

Reklamy