Depay, Džeko, Griezmann, Hazard a Kalou hrají v hlavních rolích videa „A Matchday in Europe“, jímž Hyundai oslavuje fotbalové fanoušky

  • Hyundai Motor zveřejnil své první celoevropské video se všemi pěti partnerskými kluby: AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC a Olympique Lyonnais
  • Celkem 18 hvězd evropského fotbalu, mezi něž patří Memphis Depay, Edin Džeko, Antoine Griezmann, Eden Hazard a Salomon Kalou, se poprvé objeví společně v novém videu
  • „A Matchday in Europe“ je součástí kampaně „For the Fans“ („Pro fanoušky“), jejímž prostřednictvím Hyundai oslavuje významnou roli fotbalových fanoušků a staví je do centra všech aktivit

Hyundai dnes zveřejnil své první celoevropské video se všemi pěti partnerskými fotbalovými kluby.

„A Matchday in Europe“ ukazuje skupinu fanoušků každého partnerského klubu značky Hyundai – AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC a Olympique Lyonnais – na jejich cestě na fotbalový zápas i z něj. Několik hvězdných hráčů z výše uvedených pěti klubů se ve videu ujímá pomocných rolí, například baristy, fotografa, asistenta v klubovém obchodě a pořadatele, aby fanouškům pomohli a vylepšili jim zážitky ze zápasového dne.

Video je oslavou významné role fotbalových fanoušků, kteří sledují své kluby, a posiluje komunikaci založenou na přístupu „For the Fans“ („Pro fanoušky“), s nímž značka Hyundai vstoupila do sezony 2018/19. Fanoušci jsou v ní opravdoví hrdinové v hlavní roli.

Ve videu vystupuje celkem 18 hráčů, včetně takových jmen, jako jsou nizozemský reprezentant Memphis Depay (Olympique Lyonnais); bosenský fotbalista roku Edin Džeko (AS Roma); francouzský mistr světa Antoine Griezmann (Atlético de Madrid); belgický kapitán Eden Hazard (Chelsea); a bývalý vítěz nejvyšší anglické fotbalové soutěže Premier League a Ligy mistrů UEFA Salomon Kalou (Hertha BSC).

Ve videu s nimi vystupují také další hráči: Javier Pastore, Cengiz Ünder a Bryan Cristante (AS Roma); Stefan Savić a Thomas Lemar (Atlético de Madrid); Olivier Giroud a Willian (Chelsea); Marvin Plattenhardt a Davie Selke (Hertha BSC); a Nabil Fekir, Anthony Lopes, Tanguy Ndombele a Bertrand Traoré (Olympique Lyonnais).    

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe HQ, zodpovědný za marketing a produkt, před zveřejněním videa „A Matchday in Europe“ řekl: „Máme velkou radost, že můžeme zveřejnit naše první celoevropské video ‚A Matchday in Europe‘, které zahrnuje všech pět našich evropských partnerských fotbalových klubů a dokonale vdechuje život naší kampani ‚For the Fans‘ tím, že z hráčů činí pomocníky a průvodce, zatímco fanoušci jsou centrem veškerého dění. V průběhu našeho partnerství budeme úzce spolupracovat s kluby na vytváření řady inovativních iniciativ, které umocní zážitky fanoušků ze zápasového dne, usnadní fanouškům mobilitu a ještě více jim zpřístupní fotbal.

Hyundai Motor rozšířil své portfolio sponzorství fotbalových klubů před sezonou 2018/2019 uzavřením čtyřletých smluv s kluby Chelsea FC z anglické „Premier League“ a AS Roma z italské „Serie A“, jakož i podepsáním tříletých kontraktů s kluby Club Atlético de Madrid ze španělské nejvyšší fotbalové soutěže „La Liga“ a Hertha BSC z německé „Bundesligy“. Hyundai navíc pokračuje v partnerství s klubem Olympique Lyonnais z francouzské „Ligue 1“ jako sponzor, jehož logo je umístěno na dresech hráčů.

Hyundai je vrcholným partnerem FIFA od roku 1999 a partnerem UEFA byl 18 let až do roku 2017. Program celoevropské podpory klubů je součástí strategie rozšířeného sponzorování fotbalu značkou Hyundai, která se snaží navazovat hlubší a konzistentnější emocionální spojení s fotbalovými fanoušky napříč evropským kontinentem.

Celé video ke zhlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=GCe4LcKmJGc