Česká produkční Social Media spravuje Facebook Fangalo a mění vnímání segmentu rozlévaných vín

Agentura Česká produkční Social Media převzala od dubna tvorbu facebookového obsahu pro rozlévané víno Fangalo od House of Wine. Cílem komunikace je přinést nový standard do segmentu rozlévaných vín, ve kterém chybí značky a produkty nemají valnou pověst. V rámci budování komunity představí agentura Fangalo jako víno se stálou kvalitou, u kterého se po jedné skleničce nedostaví bolest hlavy.

Česká produkční Social Media se při facebookové komunikaci rozlévaného vína Fangalo zaměří především na budování komunity. Kromě odlehčeného zábavného obsahu, cíleného především na ženy, bude komunikovat také kvalitu a původ vína Fangalo. Zároveň bude komunikovat také to, kde lidé Fangalo již dnes najdou. Bude od nich také zjišťovat, kde by si skleničku tohoto vína, které není k dostání v běžné obchodní síti, rádi dali.

„K Fangalu patří lehká konverzace. Jednoduše je symbolem toho, když si chtějí kamarádky zajít na skleničku a jak se říká – poklábosit. Nyní chceme takové klábosení přenést i na Facebook, protože se k tomu skvěle hodí. Propojíme tak virtuální i reálný svět Fangala,” říká Jaroslav Novotný, ředitel agentury Česká produkční Social Media.

Fangalo není jediným alkoholickým nápojem, který má Česká produkční Social Media ve svém portfoliu. Stará se o multibrand Palírna u Zeleného stromu, pro který mimo jiné zajišťovala komunikaci 500letého výročí. Nyní pro Palírnu spravuje také facebookovou komunikaci značky Stará Myslivecká.

Společnost House of Wine si propagaci Fangala připravovala sama, nyní se ji rozhodla svěřit specializované agentuře. „Když jdete na pivo, tak si můžete říct, že si dáte určitou značku. U rozlévaného vína to tak zatím nefunguje. Můžete si vybrat, zda to bude červené nebo bílé, ale za kvalitu vám už nikdo neručí. Chceme u cílové skupiny změnit toto vnímání rozlévaného vína a představit jim odlehčenou formou Fangalo jako záruku standardu – vína, které příjemně chutná, známe u něj místo původu a vinaře, který je na něj patřičně hrdý. Navíc je to víno, u kterého po jedné skleničce nehrozí bolest hlavy,” uvádí Miroslav Jersák, jednatel House of Wine.

Česká produkční Social Media, s. r. o. je tuzemská digitální agentura. Pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, tvoří obsah reklamy nebo analýzu výkonnosti. V roce 2014 se vyčlenila z agentury Česká produkční, která se již 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. Cílem agentur je budovat dlouhodobá partnerství s klienty, mezi které patří řetězce Kik a XXXLutz, značka Jupí od Kofoly, Parker Hannifin nebo Hera. Česká produkční Social Media starala o komunikaci 500letého výročí multibrandu Palírna U Zeleného stromu. Pro Palírnu se stará také o značku Stará Myslivecká. Léta úspěšně spolupracovala s multibrand firmou Henkel nebo skupinou Whirlpool. Připravovala také kampaň profesora Jiřího Drahoše na prezidenta České republiky a zároveň jeho úspěšnou senátní kampaň. Česká produkční Social Media přišla s nástrojem OptiReach, který dokáže určit optimální čas pro zahájení reklamní podpory příspěvků na sociálních sítích, čímž dokáže zvýšit jejich dosah až o 30 %.