Změny v organizační struktuře řízení titulů MAFRA Print

V mediální skupině MAFRA po proběhlé akvizici posílí především obsah pro ženy, a to nejen v rámci tištěných médií, ale do značné míry také v oblasti on-linu. Restrukturalizace a provedení strategických změn ve vedení produktových portfolií společnosti MAFRA Print  přinese zjednodušení v řízení titulů a umožní užší spolupráci redakčních týmů napříč segmenty.

K 30. dubnu 2019 dojde k těmto personálním změnám: publisherka Etela Lukeš Fiantová nově převezme řízení lifestylových titulů, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Žena a život, televizních titulů a titulů auto-moto. Do působnosti šéfredaktora Miroslava Graclíka budou spadat tištěné společenské tituly. Ženské tituly, příběhové tituly a Kulinární studio MAFRA zastřeší publisherka Dana Vajglová. Společnost MAFRA Print opustí projektová manažerka Ivana Sochůrková odpovědná za příběhové tituly, šéfredaktor Michal Brož, do jehož kompetence patřily televizní tituly a publisherka Lada Rudovská ze segmentu lifestylových titulů.

“Děkuji odcházejícím za jejich práci a péči o svěřené portfolio titulů a v dalším profesním i osobním životě jim přeji mnoho úspěchů,” uvedl František Nachtigall, ředitel obsahu mediální skupiny MAFRA a člen představenstva MAFRA Print, a.s. 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Reklamy