Kreativními agenturami ŠKODA AUTO ČR jsou Isobar a Zaraguza

24. dubna 2019 / Praha – Isobar a Zaraguza zvítězily ve vícekolovém výběrovém řízení ŠKODA AUTO ČR a staly se tak hlavními kreativními agenturami odpovědnými za přípravu a adaptaci nadcházejících kampaní automobilky v České republice. Agentury budou mít na starosti kompletní marketingovou komunikaci značky na českém trhu.

Výběrové řízení na hlavní kreativní agenturu vypsala ŠKODA AUTO ČR na přelomu tohoto roku s cílem aktualizovat pool agentur, které s automobilkou dlouhodobě spolupracují a jsou hlavními dodavateli jejích kreativních kampaní. Dodavatelé musí poskytovat maximální servis, konstantně vysokou kvalitu svých výstupů a také přicházet s inovativními řešeními.

Do výběrového řízení bylo přizváno osm předních komunikačních a kreativních agentur, ze kterých si klient vybral dvě. Isobar (dříve Bistro Agency) a Zaraguzu. Tyto agentury již v minulosti pro ŠKODA AUTO ČR kreativní kampaně připravovaly. Isobar stojí například za taktickou kampaní ŠKODA NejMix, v rámci které vzniklo devět cover verzí známého songu „Já na to mám“. Zaraguza zase v minulém roce připravila kompletní komunikaci programu ŠKODA Plus nebo Bezpečný pátek.

V rámci výběrového řízení jeho účastníci zpracovali tři vzorové kreativní kampaně. Uvedení nového vozu ŠKODA SCALA na český trh, image kampaň značky ŠKODA pro nadcházející mistrovství světa v ledním hokeji a v neposlední řadě tvořili také kampaň pro B2C aktivaci. Klient při výběru vítězných agentur posuzoval nejen kreativy ztvárnění kampaní, ale také strategický přístup, interpretaci klíčových hodnot značky, časovou flexibilitu agentury či stabilitu projektového a kreativního týmu.

Petr Janeba, vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika, k výběrovému řízení doplňuje: „Hledáme partnera, který pochopí esenci značky ŠKODA v dynamicky se měnícím prostředí tuzemského automobilového trhu, komplexitu komunikace a individuální potřeby naší autorizované obchodní sítě.“ Dále vyzdvihl široké portfolio kampaní, které automobilka plánuje. Jen do roku 2020 uvede ŠKODA 20 nových modelů, z toho hned 10 elektrifikovaných. Do komunikačních aktivit spadají i sponzoringové a CSR kampaně. Vítězné agentury tak čeká vskutku rozmanitá práce.

O agentuře Isobar:

Isobar je globální digitální agentura ze sítě Dentsu Aegis Network s více než 6 500 zaměstnanci napříč 85 pobočkami po celém světě. Misí Isobaru je měnit životy značek a lidí kreativním použitím digitálních technologií. Díky zkušenostem z konzultační praxe pomáhá Isobar značkám s digitální transformací a řeší komplexní problémy za pomoci marketingových strategií, technologických ekosystémů a digitálních služeb. Celosvětové získal Isobar za svou práci v roce 2017 více než 300 oborových cen včetně Grand Prix z Cannes Lions v kategorii Digital Craft. V roce 2018 uznávaný magazín Fast Company zvolil Isobar mezi 10 nejinovativnějších firem na poli rozšířené a virtuální reality na světě. Mezi globální klíčové klienty agentury patří Coca-Cola, adidas nebo Philips. Na českém trhu pracuje pro Isobar 60 lidí od kreativců a grafiků až po webové vývojáře. Mezi hlavní klienty české pobočky patří Škoda Auto, Heineken nebo Sazka. V roce 2018 posbíral český Isobar více než 10 oborových cen včetně několika Grand Prix.

Reklamy