Český productboard představil verzi 3.0, přijal nového VP of product a VP of customer success & growth. Startup od začátku roku vyrostl o 29 lidí

Praha / San Francisco 25. dubna 2019 – Český startup productboard, který nabízí unikátní nástroj pro produktový management, spustil v průběhu dubna novou verzi systému, kterou označuje názvem productboard 3.0. Ta nově nadějnému startupu, jenž má kanceláře v Praze a americkém San Franciscu, umožňuje rozšířit zákaznickou základnu o větší firmy a korporace, které mají desítky nebo i stovky produktových týmů. Kromě vylepšení systému se productboardu podařilo vyrůst od začátku roku o 29 lidí. Vedení společnosti navíc v březnu na pozici VP of product posílil Andrej Danko, který mimo jiné přináší šestileté zkušenosti ze společnosti SAP, kde působil na pozici global director of product & engineering. Andrej je také expertem na umělou inteligenci (AI) a pomůže tak nadějnému startupu udělat productboard ještě automatizovanější a chytřejší. V květnu se k productboardu jako VP of customer success & growth přidá také Zach Anderson, který přes pět let působil v Hootsuite, kde to dotáhl až na global VP of customer success and services.

Startup productboard, který řídí Hubert Palán ze San Francisca a Daniel Hejl starající se o vývojářský tým v pražské kanceláři, si od nové verze slibuje další růst. Společnost má dnes 1 900 zákazníků z celého světa, a to především z řad firem do 500 zaměstnanců. „Od nové verze systému, jejíž vývoj zabral několik měsíců, si slibujeme, že se productboard stane relevantním systémem pro produktový management ve firmách, jejichž velikost se pohybuje v tisícovkách zaměstnanců. Nově jsme připraveni nabídnout svoje služby také zákazníkům, kteří potřebují škálovat svůj byznys, a to díky unikátnímu propojení všech produktových týmů a nabídnutí holistického pohledu na celý produktový vývoj. Nyní také umíme v productboardu nastavit si a zobrazovat všem uživatelům ve společnosti klíčové cíle firmy, které, věříme, pomohou našim klientům lépe prioritizovat budoucí vývoj produktů,“ komentuje Hubert Palán, zakladatel a CEO productboardu.

Vedle vyjmenovaných novinek umí productboard 3.0 sdílet informace z jednotlivých produktových týmů napříč celou firmou, a to díky novému systému nastavení práv a přístupů.

K dalšímu růstu pomáhá vedle nedávno oznámené investice také úspěšné tažení firmy za ziskem nového talentu, a to především z řad vývojářů. Productboard od počátku letošního roku podepsal smlouvu s 29 novými členy týmu, ovšem pro naplnění ambiciózních plánů, které si Hejl s Palánem vytyčili, potřebuje firma do konce roku vyrůst ještě takřka dvojnásobně. „Nyní máme v týmu 75 lidí, naší ambicí je do konce roku přijmout dalších 60. S productboardem se nám daří budovat úplně novou kategorii, sofistikovaný nástroj pro produktové manažery, jejichž role a důležitost s rostoucím trendem digitalizace raketově roste. Radost mi také dělá, že se k nám připojil Andrej Danko. Ten přináší cenné zkušenosti, které nám pomohou dále posunout náš produkt. Bude rovněž jedním z klíčových expertů a mentorů pro náš produktový a vývojářský tým,“ říká spoluzakladatel Daniel Hejl a doplňuje: „Téma edukace, mentoringu a důrazu na osobní rozvoj našich lidí je pro nás extrémně důležitá.“

Útok na jednorožce, americká kultura a silní investoři v zádech

Productboard se netají ambicí vybudovat globálně úspěšnou firmu, která se jednoho dne stane startupovým jednorožcem, tedy firmou s hodnotou přesahující miliardu dolarů. Palán s Hejlem nespoléhají jen na to, že se jim podařilo najít díru na trhu, ale také na otevřenou firemní kulturu a důraz na vzdělávání všech členů týmu. To v kombinaci s předními českými i světovými investory, kteří do startupu investovali bezmála 20 milionů dolarů, dává pět let staré firmě zářné vyhlídky. Dnes se mezi zákazníky productboardu řadí třeba Autodesk, Avast, Zendesk, Unity nebo například firma UiPath, která bývá označována za nejrychleji rostoucí technologickou firmu světa.

Více o kultuře, vzdělávání i struktuře investorů se dočtete v únorové tiskové zprávě.

Více o productboardu

Online platforma productboard zefektivňuje život všem, kdo jsou zodpovědní za návrh, realizaci a obchodní úspěch digitálního produktu. Přes 1 900 startupů i etablovaných firem jej integruje do svého product managementu pro lepší porozumění zákazníkům, ujasnění strategie, sjednocení práce týmů na společném cíli a uvedení správných produktů na trh v pravý čas. Productboard v roce 2014 založili a stále vedou Hubert Palán s Danielem Hejlem. Jejich více než sedmdesátičlenný tým dnes na systému pracuje z kanceláří v Praze a San Franciscu a stojí za ním renomovaní investoři jako Kleiner Perkins, Index Ventures, Credo Ventures, Reflex Captial a Rockaway Capital. Bližší informace najdete na http://www.productboard.com nebo na sociálních sítích pod @productboard.

Press kit společnosti zde.