Zákazníci O2 mohou platit za nákupy v App Store, Apple Music a iTunes prostřednictvím vyúčtování

Změna platební metody je rychlá a jednoduchá. Zákazníci s Apple ID si v nastavení svého účtu vyberou jako způsob platby “Mobilní telefon”. Tu následně mohou používat na všech svých zařízeních značky Apple – iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV, Apple Watch, nebo v iTunes na jakémkoli počítači.

Tarifní zákazníci při platbě přes O2 najdou částku za nákup jako součást měsíčního vyúčtování, zákazníkům předplacených karet odečte O2 částku z kreditu. Pro online platby za digitální služby třetích stran je potřeba mít aktivní službu “Platba přes O2”, jejíž nastavení si mohou zákazníci ověřit v samoobsluze Moje O2.

Více informací a návod, jak nastavit platbu přes O2, najdou zákazníci na http://www.o2.cz/itunes

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.