Časopis Žena a život z portfolia mediální skupiny MAFRA slaví 25. narozeniny speciálním sběratelským vydáním

Ve čtvrtek 2. května vychází narozeninové vydání časopisu Žena a život, který už 25 let přináší to nejzajímavější nejen z trendů domácího a světového lifestylu. Unikátní výroční číslo nabídne 284 stran plných zajímavostí i překvapení.  Kromě nostalgického ohlédnutí do historie časopisu od roku 1994 například poodhalí myšlenky, radosti i strasti těch, pro které vzniká, představí pohled na ženy v dnešním světě očima odborníků na mezilidské vztahy, přinese rozhovory s herečkami Taťjanou Medveckou, Janou Strykovou a Janou Pidrmanovou a chybět nebude ani soutěž o luxusní dárky.

Součástí speciálního vydání budou samozřejmě také „tradiční“ témata – dozvíte se mimo jiné, jak sestavit dokonalý plán pro pohodový život, představíme to nejlepší pro tvář, tělo i duši z kosmetiky pro nadcházející sezonu a také poradíme, jak připravit skvělé jídlo za 25 minut.

„Kdybych měla říct jen jednu jedinou věc, kterou bych každé ženě přála k narozeninám, byla by to tahle: Miluj svůj život a udělej si ho takový, abys ho milovat mohla,“ vzkazuje čtenářkám šéfredaktorka Michaela Kramárová.

Příloha:

 

  • vizuál titulní strany narozeninového vydání časopisu Žena a život

 

 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy