NN pomáhala studentům s tvorbou podnikatelského záměru

Praha, 2. května 2019 – Nápad na klíčenku umožňující záchranářům v kritických situacích přístup k informacím ze zdravotní dokumentace uspěl na letošním Social Innovation Relay v Praze, který i tento rok podpořila NN pojišťovna a penzijní společnost. Soutěž, kterou organizuje Junior Achievement, hodnotí podnikatelské záměry studentů středních škol.

Čtyřčlenným týmům při rozpracování jejich nápadů pomáhali mentoři z řad zaměstnanců NN, kteří jim poskytli cennou zpětnou vazbu a zkušenosti z praxe. „Cílem bylo zprostředkovat studentům praktickou zkušenost s tím, jak to v podnikatelské praxi funguje a přimět je k zamyšlení nad současnými společenskými problémy. Je to zároveň součást naší CSR strategie, ve které se zaměřujeme na podporu mladých lidí v podnikání,“ uvedl Tomáš Pavlík z Komunikace NN.

Nápady soutěžních týmů zahrnovaly řadu oblastí. Na druhém místě se umístil projekt s povoskovanými ubrousky nahrazujícími běžné jednorázové igelitové sáčky. Tým s ekologickým projektem na sběr dešťové vody na třetím místě získal i možnost další prezentace na mezinárodní konferenci Sustainability Summit 2019 v Bratislavě. Vítězný tým z VOŠ a SPŠE Plzeň postupuje do celosvětového finále.

Social Innovation Relay organizuje JA Czech, součást nejstarší a nejrozsáhlejší vzdělávací nezisková organizace na světě Junior Achievement. Vznikla v roce 1919 v USA, dnes působí ve více než 120 zemích světa. Do jejích programů se každoročně zapojí na 10 milionů dětí a studentů, od předškoláků až po vyso-koškoláky. Českou kancelář Junior Achievement založil v roce 1992 pan Tomáš J. Baťa.

NN Životní pojišťovna NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích. V soutěži „Finparáda.cz  – Finanční produkt roku 2016“ se flexibilní životní pojištění NN Smart umístilo na 1. místě v kategorii „Investiční životní pojištění“ a rizikové životní pojištění NN Život na 2. místě v kategorii „Rizikové životní pojištění“. Více informací najdete na http://www.nn.cz.

NN Penzijní společnost NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění. NN Penzijní společnost je nově držitelem ocenění Superbrands 2017. Bližší informace o NN Penzijní společnosti najdete na www.nnpenzijnispolecnost.cz.

NN Group

NN Group působí v 18 zemích, kde poskytuje služby 17 milionům klientů, o které pečuje 15 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se celkově zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.

 

Reklamy