Zhoupněte se do letní pohody. Albert v nové kampani inspiruje k letní pohodě a zábavě

Léto. To je zábava, radost, pohyb, houpání v síti a čas strávený venku společně s blízkými. Albert v nové sběratelské kampani inspiruje zákazníky k naplno prožitému létu. Za body z nákupu mohou získat slevu třeba na houpací sítě, praktické skládací koše, piknikové deky, hrnky či praktické lahve. Letní věrnostní kampaň potrvá od 15. května do 30. července.

Nová sběratelská kampaň Alberta myslí na všechny zákazníky, kteří si chtějí užít léto naplno. „Léto je ideální čas pro výlety do přírody a uspořádání pikniku s rodinou nebo přáteli. Chceme, aby naši zákazníci toto roční období strávili tak, jak mají nejraději. Produkty z kampaně využijí pro aktivní zábavu i relaxaci,“ říká Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert.

Kartičku s nasbíranými body mohou zákazníci vyměnit například za chladící koš vhodný na piknik i na výlet, piknikovou deku či barel na domácí limonádu. Nechybí ani sady praktických dóz, skleniček či houpací síť vhodná pro malé i velké příznivce letní pohody.

S Visou body navíc

Za každých 200 korun nákupu obdrží zákazníci Alberta jeden bod do věrnostní kampaně. Ti, kteří zaplatí kartou Visa za nákup v hodnotě alespoň 200 korun obdrží navíc jeden bod, při platbě na samoobslužných pokladnách dokonce dva body navíc. Ke dvěma startovacím bodům od Alberta nasbírají celkem 10 bodů, které pak mohou v obchodech Albert proměnit za slevu až 82 procent na vybraný produkt.  

Kampaň poběží od 15. května až do 30. července ve všech obchodech Albert. Více informací a přehled produktů najdou zákazníci na webových stránkách http://www.albert.cz/leto.

O Albertu:

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců. 
  • Albert získal již třikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže. 
  • V roce 2017 byl Albert oceněn stříbrným certifikátem v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku. 
  • V rámci prestižní soutěže Mastercard Obchodník roku 2018 obsadil Albert druhou příčku v kategorii nejlepšího zaměstnavatele v obchodě. 
  • Úzká spolupráce s lokálními dodavateli umožňuje obchodům Albert dlouhodobě nabízet tuzemské potraviny. Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v zemi, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Dnes jich prodejny po celé zemi zásobuje šest desítek. 
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Modernizací prošlo v roce 2018 na sedm desítek supermarketů. Ve zcela novém konceptu Albert představil také několik hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, jako jsou Mladá Boleslav, Olomouc, Praha nebo Teplice. Součástí modernizace je nové vybavení, způsob vystavení zboží, vzdušnější vzhled interiéru a využití moderních technologií. Zákazníci se mohou těšit i na speciální oddělení „Zdravě s Albertem“. 
  • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. Fond letos na podzim oslaví již desetileté jubileum. 
  • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost. 
  • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí. 
Reklamy