Skanska Reality spustila první mobilní aplikaci pro obyvatele projektu Port Karolína

Skanska Reality ve spolupráci se společností Sharry Europe vyvinula první mobilní aplikaci pro jeden ze svých rezidenčních projektů. Klientům karlínského projektu Port Karolína je společně s klíčky od nového domova předán také přístupový kód do aplikace. Ta obyvatelům usnadní orientaci v novém domově a nové čtvrti pomocí mnoha funkcí, které nabízí – od nahlášení závady v objektu, přes rezervaci střešní terasy, po zakoupení jízdenky na MHD.

Nová aplikace, vyvinutá speciálně pro tento rezidenční projekt, nahrazuje zastaralé on-line platformy, které společenství vlastníků jednotek (SVJ) mnohdy využívají. Jedním stiskem tlačítka na mobilním telefonu najdou rezidenti v aplikaci například tyto funkce:

  1. NOVINKY: důležité zprávy od SVJ a správce budovy, meteorologické výstrahy, tipy na zajímavé akce v okolí.
  2. FÓRUM: virtuální nástěnka s možností přidat vzkaz pro sousedy
  3. SLUŽBY: rezervace střešní terasy
  4. DOPRAVA: odjezdy a příjezdy MHD, možnost koupit SMS jízdenku, rezervace sdílených kol, koloběžek a aut.
  5. INFO: důležité kontakty a možnost nahlásit závady v objektu

„Těší nás, že se Skanska Reality rozhodla pro naše produktové řešení Sharry Home. Naše komunitní aplikace propojuje všechny sousedy v domě a zároveň jim umožňuje snadno skrze mobil využívat různé výhody, které Port Karolína nabízí. Doufám, že aplikaci využije jako užitečný nástroj také výbor společenství vlastníků,” uvedl Josef Šachta, spoluzakladatel a ředitel firmy Sharry Europe.

„Jedná se o pilotní projekt, na kterém si ověříme, že o tento druh moderní platformy je zájem, a je tím nejlepším řešením pro naše klienty či budoucí nájemníky. Pokud se aplikace osvědčí a bude využívána, stane se standardním nástrojem u našich dalších plánovaných projektů. Momentálně připravujeme verzi 2.0 pro projekt Čtvrť Emila Kolbena“, řekl Petr Michálek, generální ředitel Skanska Reality.

Kromě mobilní aplikace nabízí projekt Port Karolína ještě jedno moderní řešení, kterým je společná recepce pro všechny obyvatele projektu nacházející se v budově 1. etapy. Ta je obyvatelům Port Karolína dostupná každý všední den a nabízí služby různého charakteru, například převzetí zásilky či jiné dodatkové služby dle přání SVJ.