Isobar redesignoval web „ČSOB pomáhá regionům“

22. května 2019 / Praha – Platforma pro podporu dobročinných projektů „ČSOB pomáhá regionům“ získala nový web od agentury Isobar. Ta také připravila administraci, která díky automatizaci procesů usnadní práci organizátorům programu.

CSR (corporate social responsibility) program Československé obchodní banky „ČSOB pomáhá regionům“ podporuje již sedmým rokem dobročinné projekty po celé České republice. Jeho odborným garantem je Fórum dárců.

„Úspěšným projektům finančně přispívá nejen banka, ale i široká veřejnost. Uživatelská přívětivost je tedy na prvním místě. Předchozí web několik let využíval stejnou platformu, proto jsme se rozhodli pro inovaci, která moderní formou představí projekt nejen veřejnosti, ale zároveň významně usnadní práci zapojeným neziskovým organizacím,“ říká CSR manažerka ČSOB Jitka Švejcarová.

Tendr na redesign webu vyhrál Isobar a jeho zcela nová podoba je již online. Agentura přepracovala strukturu webu a odlehčila jeho vzhled. Komplikovanou mechaniku soutěže komunikuje srozumitelně, jasná je i role ČSOB a veřejnosti v programu. Vše je ilustrováno na vybraných projektech z minulých ročníků.

Na webu přibyla sekce s nejčastějšími dotazy. Projekty z minulých let bude do budoucna možné filtrovat a roztřídit podle kategorií. Zásadně se změnil i formulář přihlašování projektů, který teď dávkuje pole k vyplnění postupně, v logických celcích. Umožňuje také načíst informace o organizaci z aplikace ministerstva financí ARES, stačí zadat IČ. Sekci „ČSOB neziskovkám”, promující speciální účet pro neziskové organizace, Isobar nahradil bannerem, který potenciální zájemce odvede přímo na příslušný web.

Zmíněná opatření by měla projekt zatraktivnit. Automatizace procesů, hlavní technologický highlight webu, zase usnadní práci klienta. „Cílem redesignu po technické stránce bylo maximum procesů automatizovat. Celá mechanika programu doposud stála na manuální práci a kopírování něčeho někam. My jsme v rámci CMS nastavili jasný proces, který hlídá všechny stěžejní aspekty přihlášených projektů a pomáhá eliminovat ruční zásahy. Pro klienta jsme také připravili přehledný finanční reporting, který získává data díky využití ČSOB Business Connectoru,” uvedl technický ředitel Isobaru František Procházka.

Design uživatelského rozhraní a jeho jednotlivých komponent byl zcela přepracován. Důraz je kladen na jednoduchost, přehlednost a vizuální vyváženost. Tyto aspekty vytváří jasnou uživatelskou flow a vedou uživatele jasně skrze nový web.

Hlavním motivem hlavičky webu se stává plastické vyobrazení mapy České republiky, na které jsou vyobrazeny dominanty jednotlivých krajů. Design dále pracuje s jasně strukturovanou a odlehčenou typografií a novou sadou sekundárních barev.

ČSOB společně s širokou veřejností doposud darovala dobročinným projektům více než 33 800 000 Kč. Nový ročník programu již odstartoval a podpoří 60 lokálních projektů z celé České republiky. Přihlásilo se jich 263, nejčastěji zastoupenou kategorií je „Pomoc nemocným a lidem s handicapem“. Výsledky ročníku budou vyhlášeny po 8. 7. 2019.

O agentuře Isobar:

Isobar je globální digitální agentura ze sítě Dentsu Aegis Network s více než 6 500 zaměstnanci napříč 85 pobočkami po celém světě. Misí Isobaru je měnit životy značek a lidí kreativním použitím digitálních technologií. Díky zkušenostem z konzultační praxe pomáhá Isobar značkám s digitální transformací a řeší komplexní problémy za pomoci marketingových strategií, technologických ekosystémů a digitálních služeb. Celosvětové získal Isobar za svou práci v roce 2017 více než 300 oborových cen včetně Grand Prix z Cannes Lions v kategorii Digital Craft. V roce 2018 uznávaný magazín Fast Company zvolil Isobar mezi 10 nejinovativnějších firem na poli rozšířené a virtuální reality na světě. Mezi globální klíčové klienty agentury patří Coca-Cola, adidas nebo Philips. Na českém trhu pracuje pro Isobar více než 150 lidí od kreativců, grafiků, webových vývojáře až po specialisty na marketingovou automatizaci. V roce 2018 se český Isobaru stal Top B2C partnerem Salesforce. Mezi hlavní klienty české pobočky patří Škoda Auto, Heineken, Sazka nebo Zonky. V roce 2018 posbíral český Isobar více než 10 mezinárodních oborových cen včetně několika Grand Prix.