Auta na náplavce letos již potřetí

Časopis Svět motorů navazuje na předchozí dva úspěšné ročníky oblíbené akce Auta na náplavce. I letos se mohou všichni příznivci motorismu těšit na poslední srpnový víkend, kdy v Praze na náplavce mezi Železničním a Palackého mostem budou oba břehy Vltavy už tradičně patřit unikátní výstavě automobilů.


Návštěvníky čeká více než 120 vystavených vozů od téměř 30 světových značek. „Stále pracujeme na dolaďování smluv, ale už teď je jasné, že aut i vystavovatelů bude více než před rokem. Jistá je již například premiérová účast jihokorejských automobilek Hyundai a SsangYong,“ říká šéfredaktor časopisu Svět motorů Zbyšek Pechr.

Stejně jako v předchozích dvou letech bude i víkendový doprovodný program patřit rozhovorům redaktorů Světa motorů s odborníky na motorismus, ale také setkáním se sportovci a celebritami. Akce je opět koncipována jako zábava pro celou rodinu. První den vyvrcholí ve 20 hodin koncertem skupiny Mirai a další koncerty jsou připraveny na pátek i sobotu. Vstup na akci je zdarma a samozřejmostí bude také posílený bezplatný převoz mezi oběma vltavskými břehy.

Ačkoliv se jedná již o třetí ročník akce Auta na náplavce, máme pro všechny naše návštěvníky připravenu spoustu novinek, které oznámíme v nejbližší době. Doporučujeme tedy sledovat naše webové stránky autananaplavce.cz, popřípadě se připojit k veřejné události na Facebooku,“ doplňuje Zbyšek Pechr.

Auta na náplavce jsou tradiční akcí posledního prázdninového víkendu v Praze. Je určena fanouškům automobilů a motorismu vůbec, ale i široké veřejnosti. Oba předchozí ročníky navštívilo dohromady přes 300 tisíc lidí, čímž se Auta na náplavce zařadila mezi největší akce svého druhu ve střední Evropě.

Auta na náplavce pořádá časopis Svět motorů mediálního domu Czech News Center. Akce bude zahájena ve čtvrtek 29. srpna v 16 hodin a potrvá až do neděle 1. září.   

Všechny aktuální informace budou zveřejňovány na www.autananaplavce.cz.
CZECH NEWS CENTER a.s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.