Pavel Šemík se po sedmi letech vrací do Prazdroje na pozici technického ředitele

Plzeň, 29. května 2019 – Novým technickým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Pavel Šemík. Po sedmiletém působení ve vrcholných manažerských pozicích v nizozemském pivovaru Grolsch se vrací zpět do Prazdroje, kde pracoval od roku 1997.

Pavel Šemík zamířil do Prazdroje ihned po studiu Vysoké školy chemicko-technologické v Praze. Po absolvování tréninkového programu pracoval nejprve jako technolog a po necelých čtyřech letech se stal v Plzni hlavním sládkem. Poté se přesunul na post ředitele pivovaru ve Velkých Popovicích a od roku 2007 byl manažerem plzeňského pivovaru. V roce 2012 v rámci skupiny SABMiller odešel do Nizozemí, kde nejprve působil jako technický ředitel pivovaru Grolsch, později měl odpovědnost za řízení vztahů s dodavateli a odběrateli pivovaru. „Zkušenosti z Nizozemí mi daly hodně. Blízkost Belgie proslulé svými speciály tam hraje velkou roli a měl jsem možnost poznat mnoho jiných technologických způsobů výroby piva i spoustu skvělých pivních speciálů,“ říká Pavel Šemík.

„Na Grolsch budu vzpomínat vždy v dobrém, ale Prazdroj je moje srdeční záležitost. Vracím se do prostředí, kde se opět potkám s mnoha zkušenými odborníky, kteří zde byli, už když jsem odcházel. Ti všichni mají Prazdroj v srdci a jsou zárukou, že rozvoj pivovaru bude pokračovat správným směrem. Přibývají k nim navíc nové talentované tváře, což je moc důležité pro naši další budoucnost,“ dodává Pavel Šemík, otec tří děti, který rád sportuje, cestuje a objevuje nové pivní styly. Pozice technického ředitele, na kterou v květnu nastoupil, byla neobsazená od konce loňského roku, kdy z Prazdroje odešel Diarmaid De Búrca.

 Poznámky pro editory

  • S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Za pozitivní působení v oblasti společenské odpovědnosti získal v roce 2018 Plzeňský Prazdroj čtyři významná ocenění v soutěži Business pro společnost TOP odpovědná firma a stal se tak jednou z nejoceňovanějších českých společností v oblasti firemní odpovědnosti v České republice.

 

Reklamy