V Praze v ulici Hornoměcholupská postaví Lidl další prodejnu nové generace

Současná prodejna Lidl v Praze 15 v ulici Hornoměcholupská bude od 3. června na několik měsíců uzavřena. Během této doby bude na jejím místě postavena prodejna nové generace. Zákazníci se mohou těšit na moderní a zároveň větší prostory, díky kterým bude nakupování komfortnější. Řada novinek čeká také na zaměstnance.

Nová prodejna se bude od stávající lišit moderním architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím, vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla. Vítanou novinku budou představovat i širší uličky, větší úsek čerstvých potravin či velký odkládací prostor u pokladen. Příjemný pocit z nákupu pak umocní zvolené barvy či dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu.

V novém konceptu našich prodejen myslíme především na zákazníky, kterým přinese komfortnější nakupování od začátku až do konce. Snažíme se tak vyjít vstříc jejich potřebám, jež se za poslední roky výrazně změnily. Neméně důležití jsou pro nás i naši zaměstnanci, kterým tento stavební koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i velkorysé zázemí,” okomentovala výstavbu Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl.

Na pohodlí zákazníků je myšleno i na parkovišti. Velká část parkovacích míst bude proto rozšířena ze stávajících 2,50 na 2,70 metru. Několik z nich bude speciálně vyčleněno pro rodiny s dětmi.

Velmi důležitým aspektem nové budovy je její šetrnost k životnímu prostředí. Budova bude využívat úsporné a zároveň příjemné LED osvětlení.  Oproti stávající prodejně má i lepší tepelně izolační vlastnosti a bude používat ekologické chladicí technologií. To vše se projeví v nízké energetické náročnosti prodejny.

Potraviny ve stávající prodejně si bude možné naposledy nakoupit v neděli 2. června do 17:00 hodin. Termín otevření nové prodejny je naplánován na první čtvrtletí příštího roku. Po dobu její výstavby mohou zákazníci využívat nejbližší prodejny Lidl v Praze v ulicích Vladycká, Kutnohorská či Opatovská.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 245 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika