Více než 50 let pokroku: Hyundai spouští novou komunikační kampaň

  • Hyundai spouští na jaře 2019 komunikační kampaň „Pokrok“ se sloganem „Kráčíme vpřed“ poukazující na progresivního ducha značky
  • Speciální video ukazuje kořeny úspěchu značky Hyundai i důvody, které stojí za jejím vzestupem na pozici šestého největšího výrobce automobilů na světě
  • Kampaň ukazuje dalekou cestu, kterou společnost ušla během pouhých 50 let, aby se zařadila mezi lídry v oblasti budoucí mobility

Hyundai spouští novou kampaň „Pokrok“, která ukazuje, jak historie společnosti Hyundai formovala jejího progresivního ducha, díky němuž je v současnosti lídrem budoucí mobility. Kampaň začíná sloganem „Kráčíme vpřed“ a jejím nosným pilířem jsou atraktivní videa o historii značky a jejích produktech.

Progresivní duch značky Hyundai byl v uplynulém půlstoletí klíčovým faktorem jejího úspěchu. Společnost se stala šestým největším výrobcem automobilů na světě díky své neutuchající touze objevovat všechno neznámé a aktivně utvářet budoucnost. Hyundai vybral pro kampaň titul „Pokrok“ na základě přesvědčení, že pokrok není výsledkem náhody, ale dlouhodobé, cílevědomé činnosti.

Když Hyundai vstoupil na evropský trh na konci 70. let 20. století, bylo zázemí společnosti dalekosáhle neznámé. Mohli bychom říci, že jsme se ani pořádně nepředstavili,“ vysvětluje Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Kampaň ‚Pokrok‘ ilustruje inovativního ducha značky Hyundai v uplynulých padesáti letech a způsob, jímž nás inspiruje k vytváření vzrušující budoucnosti.“

Rychlý vzestup na pozici lídra budoucí mobility

V roce 1947 byla založena společnost Hyundai Engineering and Construction Company. Po osvobození Jižní Koreje v roce 1945 byla společnost pověřována vládou, aby realizovala významné stavební projekty, a převzala odpovědnost za výstavbu velké části dopravní infrastruktury, která umožnila rychlou industrializaci Koreje. Společnost Hyundai postavila například dálnici Kyeong-bu, ale i mnoho dalších důležitých staveb. Hyundai se tak stal velkou hybnou silou v motorizaci celého národa a uvedl do pohybu soukolí modernizace celé Jižní Koreje.

V roce 1967 byla založena společnost Hyundai Motor Company. V následujícím roce byla dokončena výstavba montážního závodu Hyundai v Ulsanu. V současnosti se jedná o největší integrovaný závod na výrobu automobilů na světě, jehož kapacita výroby činí 1,6 milionu vozů ročně. Hyundai Motor Group ovládá, ve spojení s vlastní ocelárnou a společností Hyundai Glovis provozující globální flotilu nákladních lodí, celý hodnotový řetězec.

Hyundai se po výstavbě výrobního závodu Ulsan rozhodl pro vývoj vlastního automobilu. Společnost přijala v únoru 1974 do svých služeb Georgeho Turnbulla, bývalého generálního ředitele společnosti Austin Morris z koncernu British Leyland. Turnbull přispěl významnou měrou k vývoji modelu Pony, který byl uveden na trh v prosinci 1975. Design kompaktního automobilu s pohonem zadních kol navrhl jeden z nejuznávanějších automobilových designérů Giorgetto Giugiaro. První velkosériově vyráběný jihokorejský osobní vůz se začal v Evropě prodávat v roce 1978 a po mnoho let byl vlajkovou lodí značky Hyundai.

Hyundai se v uplynulém půlstoletí ani na chvíli nezastavil na své cestě za automobilovým pokrokem. Značka intenzivně investuje do vývoje palivových článků na vodík a elektrifikovaných vozidel v boji proti změně klimatu. V roce 2016 představila společnost model IONIQ, první automobil na světě, který je nabízen se třemi různými elektrifikovanými pohony.

Kráčíme vpřed

Slogan „Kráčíme vpřed“ pro kampaň „Pokrok“ vyjadřuje skutečnost, že se společnost vypracovala ke svému současnému postavení díky své ochotě odvážně riskovat a převzít vedení v oblastech, v nichž ostatní jen následují – a pro Hyundai to v žádném případě není konečná stanice.

Kromě tištěných a internetových reklam bude součástí kampaně speciální video s titulem „Pokrok“. Hlavní video ukazuje cestu značky Hyundai od průmyslových počátků až k roli automobilového lídra v oblasti budoucí mobility. Kromě aktuálních modelů, jako jsou IONIQ Electric, KONA Electric a NEXO, spatří diváci výběr nejoceňovanějších historických vozů Hyundai, jako je například Pony. Další videa kampaně se zaměřují na klíčové pilíře produktové řady Hyundai, včetně modelů IONIQ, KONA Hybrid a rodiny úspěšných modelů řady „i“.

Video k nové kampani ke zhlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=s4XREzsior8